Overboeking Boedapest naar Eindhoven. Als je kijkt op hun site staat er, is in behandeling 2x250 euro Terwijl ze toch alle gegevens hebben. Hier zou ik nooit geen vliegticket meer boeken. Het zijn gewoon boefjes.
Overboeking Boedapest naar Eindhoven. Als je kijkt op hun site staat er, is in behandeling 2x250 euro Terwijl ze toch alle gegevens hebben. Hier zou ik nooit geen vliegticket meer boeken. Het zijn gewoon boefjes.
Als passagier op Vueling-vlucht VY1377 van Alicante naar Amsterdam ondervond ik op 27 november hoe rigide regels klantbeleving in de weg kunnen staan. Na een kwartier in de rij met boardende passagiers te hebben gestaan besloot ik om nog een snelle sanitair stop te maken. Toen ik 5 minuiten later terug kwam werd mij de toegang tot de gate geweigerd, hoewel er nog passagiers op de loopbrug stonden om in te stappen. Dit starre optreden van het grondpersoneel negeerde de context en toonde een gebrek aan klantgerichtheid. Ondanks een trouwe klantrelatie van meer dan 10 jaar werd bureaucratie verkozen boven flexibiliteit en empathie. Vueling zou meer aandacht moeten besteden aan klantloyaliteit door personeel de ruimte te geven om redelijke uitzonderingen te maken. Ik heb een nieuwe ticket gekocht voor € 200,- om 5 uur later in via Barcelona in Amsterdam aan te komen.
Sterke punten goedkoop
Zwakke punten Vuelingâs Grondpersoneel op Alicante stelt bureaucratische regels boven klanten.
Wij hebben een aantal keren geboekt met Turkish Airlines en hebben altijd Business class geboekt. Dit jaar was het erg slecht en ook de afhandeling toen de vlucht werd geannuleerd.
Wij boeken altijd Business class en toen de vlucht op de luchthaven werd geannuleerd werd er een nieuw vliegtuig 2 uur later ingezet voor vertrek en ineens zten we economy. Er werd daar toen beloofd dat we een retour ticket binnen een jaar mochten boeken van de vlucht van Istanbul naar Dalaman of ons geld terug voor de tickets en het wachten. Toen we thuis kwamen hoorde we niets meer van Turkish Airlines en heb ik gemaild. Het antwoord was ineens dat ze niets terugbetaald en dat we ook geen retour ticket kregen omdat het binnen de regels valt. Met andere woorden als je een business ticket boekt mogen ze het zonder terug te betalen omzetten naar een economy ticket. Heel bijzonder er wordt dus van de klanten gestolen. We waren met zijn 4 en hebben nu te veel betaald wat we niet terug gaan krijgen van ze. Turkish Airlines steelt dus van hun klanten. / We have booked a number of times with Turkish Airlines and have always booked Business class. This year it was very bad and also the handling when the flight was cancelled.
We always book Business class and when the flight was cancelled at the airport, a new plane was put in place 2 hours later for departure and suddenly we were sitting economy. They promised us that we could book a return ticket within a year from the flight from Istanbul to Dalaman or our money back for the tickets and the waiting. When we got home we heard nothing more from Turkish Airlines and I emailed. The answer was suddenly that they did not refund anything and that we did not get a return ticket because it falls within the rules. In other words, if you book a business ticket, they can convert it to an economy ticket without refunding it. Very special, they are stealing from their customers. There were 4 of us and we have now paid too much which we will not get back from them. Turkish Airlines is stealing from their customers.
Zwakke punten Ze liegen tegen hun klanten en laten je business betalen en dan krijg je economy
Ik vloog met een orkest naar Las Palmas vanuit Barcelona met Vueling. Ik had een ticket met extra ruimbagage gekocht plus 2 stuks voor in de çabin'. Mijn saxofoon was 10 cm te groot en moest dus in het ruim. Ik had geen keus dus gaf ik mijn sax af ( waarde 12.000 euro) voor in het ruim. Er bleek achteraf genoeg ruimte in het vliegtuig. Het had makkelijk meegenomen kunnen worden. Bij aankomst geen saxofoon terwijl ik diezelfde avond een concert had. Al die ellende om 55 euro extra te verdien met alle gevolgen van dien. Wel elke mogelijkheid aangrijpen om geld uit je zak te kloppen maar goed je werk doen is er niet bij. In mijn leven als professioneel musicus ( zo'n 6000 concerten gedaan) heb ik dit dus NOOIT meegemaakt. Men heeft altijd coulance voor de situatie. Maar niet bij Vueling. Daar kan je alleen starheid en slechte service verwachten. Veel zogenaamde klantvriendelijkheid voor de bühne en daar blijft het dan ook bij. Beter een andere maatschappij boeken.
Ze zijn de grootste Hongaarse bende, prijzen veranderen elke seconde. Ze boeken vliegtuig helemaal voool en dan nog 5 a 10 man extra en dan blokkeren ze hele site dat jij niet kan meer online inchecken. Ze zijn verschrikkelijk boeven.
Is de eerste keer dat ik met Air Europa vloog van Brussel naar Madrid en Madrid Gran Canaria en nam voor de kleine meerprijs Business class, is gewoon geweldig !
vriendelijke crew en eten top, ook de lounges waar je terecht kan geen opmerkingen ik deed het onmiddellijk terug
Sterke punten goede service , vriendelijk , top eten , 60 kg bagage
Zwakke punten De vliegtuigen mogen iets properder maar zeker verder niets op aan te merken in tegendeel
Ze worden ingezet om vluchten te doen voor Tui terwijl Tui toestellen aan de grond blijven omdat dit goedkoper is en Tui geld in hun zakken kan steken , geen plaats geen service geen verstaanbare crew , vliegtuigen smerig en vuil en geen catering aan boord op de terugvlucht, een regelrechte schande dat ze deze maatschappij laten vliegen want dat is onverantwoord en de crew aub zet ze aan de deur en stamp ze van de trap !
Sterke punten Freebird sterke punten is de onvriendelijke crew en de stoelen waar je zelfs je hand niet tussen de voorste stoel en je knie krijgt, ook zijn ze super in hun service, komen met een boekje daarna is er niets aan boord van catering
Zwakke punten De zwakke punten kan ik hier niet allemaal neerschrijven maar ik kan zeggen dat ze beter hun vloot en hun naam naar de schroot doen en dan nog zullen ze denk ik zelfs het niet aannemen
Gelukkig had ik niet van tevoren alle slechte en vijandige reviews gelezen, anders had ik zeker niet geboekt voor een vakantievlucht Eindhoven-Varna (14-21 oktober 2024). Maar godzijdank las ik dat pas allemaal achteraf.
Op de harde stoelen na (en het applaudisseren van de passagiers bij de landing, ik wist niet dat dat nog bestond en is Wizz Air niet te verwijten) kan ik HELEMAAL NIETS NEGATIEFS zeggen over Wizz Air:
1. online boeking (website) ging zeer eenvoudig, en bij het later bijboeken van extra bagage via de app (en naast elkaar zitten en automatische check-in) bleek de naadloze integratie van website en app.
2. stiptheid dik in orde: op de heenreis 20 minuten te laat vertrokken en netjes op tijd aangekomen, op de terugreis stipt op tijd vertrokken en 35 minuten te vroeg aangekomen.
3. bagageafhandeling voorbeeldig, beide keren maar 10 minuten hoeven wachten, dus relaxed de tijd voor een toiletstop en daarna vlot naar de uitgang.
4. vriendelijk personeel en schoon vliegtuig en toilet.
Ik ben 1,77m en had voldoende beenruimte. Volgende keer neem ik een stoelkussentje mee.
Sterke punten Moderne vliegtuigen, maakt beloftes waar, prettige vluchttijden, aantrekkelijke prijsvechter
Vreselijke ervaring.
De heenvlucht had al een uur vertraging.
De terugvlucht was helemaal een ramp.
+3u vertraging. Geland in Keulen ipv Charleroi. GEEN communicatie. Geen oplossing. Geen verontschuldigingen.
Iedereen stond in het midden van de nacht in de luchthaven van Keulen. Er waren mensen met jonge kindjes. Ipv om 19u te landen in Charleroi, stonden we om middernacht in Keulen. Uiteindelijk een taxi gevonden, ticketje ingediend bij Wizz air. Ik krijg nu een mail terug dat ze van geen vertraging weten bij die vlucht ?! Ongezien, ik raad iedereen ten sterkste af om ooit bij deze maatschappij te boeken.
Omdat mijn vrouw ernstig ziek werd moest ik onze vlucht annuleren. Ik heb dit op tijd gedaan, maar het bedrag werd op een account gezet en niet teruggestort op mijn rekening. Ik had voordat ik de vlucht ging annuleren eerst contact moeten opnemen met wizzair. Maar dat staat in de kleine letters. Ik kan nu dus naar mijn geld fluiten want je moet binnen een jaar een andere vlucht nemen.
Doe het niet!! Het is een beroerde vliegtuigmaatschappij. Het begint al bij het boeken van je vlucht. De website van Wizzair ziet er uit als een kermisattractie/schreeuwerige belwinkel. Overal 'poppen' er onnodige reclamebeelden op. Na een aantal seconden raak je als klant al overprikkeld. Als je dan gaat boeken krijg je allerlei extra keuzes die men overduidelijk heeft bedacht om extra te kunnen verdienen. Het maakt een armoedige indruk. Als je stoelen wil boeken, dan is het bv. niet mogelijk om die naast elkaar te boeken (tenzij je (uiteraard) bereid bent extra te betalen). De tickets leken niet duur, maar bij het toevoegen van de bagage werd het uiteindelijke bedrag verdubbeld. Vervolgens tickets downloaden en inchecken. Wat een opgave! Eerst moet je een app downloaden, dan vanuit een van je vele mails van Wizz air het vluchtnummer achterhalen, wat vervolgens weer niet bleek te werken, want de naam van mijn vriendin (i.pv. die van mij) moest worden ingevuld (voor beide tickets). Als je vervolgens later je tickets nodig hebt, begint het gedoe weer opnieuw of je wordt uit de website gegooid. Ook lijk je dan ook nog op de website van Vliegtickets.nl in te moeten loggen. Wat een chaos! Het inloggen is zo omslachtig, irritant en onduidelijk dat ik niet kon onthouden hoe we uiteindelijk bij onze tickets kwamen. Vervolgens, aangekomen op vliegveld Eindhoven, blijkt onze vlucht 2 uur vertraging te hebben opgelopen. We hadden bij het boeken van de vliegtickets de optie 'via SMS op de hoogte worden gehouden bij vertragingen' kunnen aanvinken, maar uit principe (betalen voor zulke informatie is belachelijk) hebben we dit niet gedaan. Dus om op de hoogte te blijven was het weer telkens inloggen op die vreselijke site. De vliegreis was verder oké. Opvallend was de clowneske goedkoop uitziende kleuren op het vliegtuig, overeenkomstig met de website. Veel mensen wilden voor het opstijgen van het vliegtuig uiteindelijk nog van stoel veranderen (om naast hun partner te kunnen zitten), wat vertragend werkte.
De terugreis:
Twaalf uur van te voren probeerden we weer online in te checken. Eerst bleek het vluchtnummer geen resultaat op te leveren. Na talloze inlogpogingen op verschillende manieren kwam de mededeling dat online inloggen op het vliegveld in Tirana niet mogelijk was, waarbij het dan logisch is dat de organisatie dit dan voor de 'klant' regelt op het vliegveld. Aangekomen op het vliegveld werden we verwezen naar een incheckbalie, waarbij het nummer niet correspondeerde met de plaats van bestemming (er stond Italië i.p.v. Eindhoven op het bordje) . Dit leidde tot verwarring bij de wachtenden en veel heen en weer geschuif in rijen. Vervolgens aangekomen bij de kauwgomkauwende man bij de incheckbalie bleek dat we wel online hadden moeten inchecken. Volgens deze man zou het inchecken op website slechts 3 seconden tijd in beslag nemen. Dat wij een andere beleving hierbij hadden leek hem weinig te deren. Uiteindelijk kostte het op het vliegveld inchecken ons 45 euro p.p. extra.
De steward en stewardessen op de terugreis waren gelukkig wel aardig.
Vlucht vanuit Tirana. We stonden voor de gate en men sloot deze. We mochten er niet doorh. De grondstewardess wilde ons helpen maar werd gemaand ( door portofoon)niet mee te werken. Deur can vliegtuig was nog open! Bij Servicedesk geen hulp beschikbaar. Niemand hielp! Vreselijk. Probeer in contact te komen met wizzair maar lukt met geen mogelijkheid. @wizzair als je dit leest contact me. Dit is klant onvriendelijk en slecht voor de reputatie
Zwakke punten Geen service contact totaal onmogelijk
Zeer teleurstellend. Ik heb een annulatieverzekering bij WizzAir, maar toen ik contact probeerde op te nemen met hun callcenters, waren twee nummers niet in dienst en was één nummer nergens te vinden. Daarnaast rekenen ze torenhoge kosten aan voor wijzigingen, en als je WizzAir zelf wilt contacteren, kost dat €1,50 per minuut, zonder enige garantie op een oplossing. Geen aanrader.
Zwakke punten Annulatieverzekering is niets waard
Hoge bijkomende kosten
Onbestaande dienstverlening
Wij brachten mijn moeder en haar vriend vanuit ons huis in Hongarije naar Boedapest om terug naar Nederland te vliegen.Bij aankomst waren we ruim op tijd om in te checken.Tijdens een bakje koffie en een broodje werd mijn moeder niet goed en was erg verward.Omdat haar vriend op de vakantiebestemming ook al een ongelukkige val had gemakt liepen ze beide nu erg moeilijk.In combinatie met hun verwarde staat hebben we om extra begeleiding gevraagd bij de balie van Wizz Air.Alles werd in rap tempo geregeld.Nieuwe boardingpassen 2 begeleiders voor rolstoelen en ze zijn tot in het vleigtuig geholpen.Ook bij aankomst in Eindhoven zijn ze op deze wijze ontvangen en geholpen.Onze dank gaat uit naar de perfecte service van het Wizz Air personeel..jullie hebben ons enorm geholpen .
Wegens de computer probleem wereldwijd op 19/07/2024, werd de vlucht van mijn man geannuleerd en heeft hij een vluchtste vlucht kunnen nemen 2dagen nadien met wizzair.
Hem werd gezegd dat alles ging worden terugbetaald. Nu, na wizzair gecontacteerd te hebben, eerst wouden ze maar een deel terugbetalen en als wij daarover niet akkoord gingen. Hebben ze volledig geweigerd om iets terug te betalen! Schandalig is dit! Wizzair kan hiermee niet wegkomen!
7u vertraging... ondanks het recht op compensatie geen terugbetaling gezien. Geen enkele persoonlijke mail, enkel standaardbrieven...
Een vlucht met vertraging, daar kan ik zelfs nog begrip voor opbrengen, maar op die manier communiceren... das een gebrek aan respect en zorg voor de klanten.
Sterke punten Mooi vliegtuig
Zwakke punten Stiptheid, betrouwbaarheid en vooral communicatie, klantvriendelijkheid
I contacted H A C K M A V E N S C R E D I T S P E C I A L I S T a few days ago through text and surprisingly they are carrying out an actual credit fix, my score was raised from 514 to 765 excellent score within 5days and all repossession, derogatory, and inquiries were deleted from my report! I took advantage of this and you too can by reaching out to them via EMAIL: H A C K M A V E N S 5 @ G M A I L (DOT) C O M or Call/Text/Whats-App: [+ 1 (2 0 9) 4 1 7 – 1 9 5 7] and I’m sure you will be happy you did.
Vlucht was vertraagd, netjes een reactie van Wizz Air gekregen en binnen een week volledige bedrag terug. Heb vaker vertraging gehad maar nooit eerder zo vlot en makkelijk restitutie gekregen van een vlucht maatschappij.
Verder een prima vlucht gehad met vriendelijk personeel.
Meer dan 3 u vertraging waar door we heel laat toekwamen ,en met een kind in Brussel in de slurf moeten staan 3/4 u(waardoor er vele mensen onwel werden en nadien er terug uit en
flesjes water over de kinderen werd gegoten voor de hitte ( nog nooit meegemaakt ),zelf werden we niet ingelicht
Na terug weg mijn valies volledig kapot zelfs de wieltjes eraf ( ´oh goed voor schroothoop zelfs maar 2 j oud ( hopelijk hier een vergoeding voor
Sterke punten Valies met 20kg in de prijs inbegrepen
Zwakke punten Nooit op tijd
En valiezen worden hardhandig gesmeten zodat ze stuk vliegen
Werden meer dan 4 uur aan het lijntje gehouden in Ende Indonesië. Vliegtuig zou niet kunnen landen door de weersomstandigheden waons erg verbaasde want het weer was gewoon rustig.na 4 uur wachten kon er kennelijk wel ineens een vliegtuig landen. Aansluitende vlucht naar Denpassar was er niet meer dus overnachten I Kupang wat niet word vergoed en dag gemist in Bali inclusief hotelovernachting ook deze moet je maar lekker zelf betalen. Wat een kut maatschappij. 1 ster is nog teveel
Sterke punten Geen
Zwakke punten Nemen niet de verantwoording voor de geleden schade die reizigers oplopen door vertraging
Normaal gesproken zouden we van Alanya naar keulen vliegen om 11.35. Helaas gingen er geen vluchten meer vanaf alanya vanwege een ongeluk op de airport.
We werden met bussen vervoerd van alanya naar antalya, zonder verdere informatie bleek dat onze vlucht om 17.35 vloog.Onze vlucht is om 18.00 vertrokken vanaf antalya. Ik heb mijn aansluitende trein gemist naar amsterdam en heb een hotel moeten boeken omdat er na 21.00 geen treinen meer vertrokken vanaf keulen naar nederland. Heb TAXI, tram,trein, hotel kosten gemaakt en niks is gecompenseerd. Schandalig hoe ze met gedupeerden omgaan!
BOEK NIET VIA CORENDON, PAK LIEVER TRANSAVIA OF TUI. HIER WORDT JE TENMINSTE FATSOENLIJK BEHANDELD!!
I almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446.
Geboekt via Booking.com voor een KLM vlucht.
Ineens geinformeerd worden dat dit AirMalta gaat worden. Zou je nog wat van kunnen zeggen, maar goed ( in een reactie van KLM, zeggen ze dat als je met KLM wil vliegen, je direct via hen dient te boeken..?! )
Daarna bleek dat wanneer je een drankje en een hapje wilde je hiervoor diende te betalen ( het gaat me niet om het geld, meer om - je boekt klm en daar weet je van dat je een drankje en snackje krijgt )
Op de terugreis zouden we "niet hebben betaald" voor de baggage - hierdoor MOEST de baggage in het ruim ipv aan boord als handbagage.
er was geen discussie mogelijk!! Bij aankomst hierdoor nogmaals 40 minuten wachten op de baggage - had anders gewoon uit het vliegtuig kunnen gaan en meteen richting huis.
Reactie van klm - ( na 16 dagen ) een copy paste bericht we kunnen niets voor u doen.
Niet uitbetalen compensatie
Review over Wizz AirOverboeking Boedapest naar Eindhoven. Als je kijkt op hun site staat er, is in behandeling 2x250 euro Terwijl ze toch alle gegevens hebben. Hier zou ik nooit geen vliegticket meer boeken. Het zijn gewoon boefjes.
Sterke punten
Mooie beloftes
Zwakke punten
Het niet uitbetalen bij overboeking
Niet uitbetalen compensatie
Review over Wizz AirOverboeking Boedapest naar Eindhoven. Als je kijkt op hun site staat er, is in behandeling 2x250 euro Terwijl ze toch alle gegevens hebben. Hier zou ik nooit geen vliegticket meer boeken. Het zijn gewoon boefjes.
Sterke punten
Mooie beloftes
Zwakke punten
Het niet uitbetalen bij overboeking
Bureaucratie boven Service
Review over Vueling AirlinesAls passagier op Vueling-vlucht VY1377 van Alicante naar Amsterdam ondervond ik op 27 november hoe rigide regels klantbeleving in de weg kunnen staan. Na een kwartier in de rij met boardende passagiers te hebben gestaan besloot ik om nog een snelle sanitair stop te maken. Toen ik 5 minuiten later terug kwam werd mij de toegang tot de gate geweigerd, hoewel er nog passagiers op de loopbrug stonden om in te stappen. Dit starre optreden van het grondpersoneel negeerde de context en toonde een gebrek aan klantgerichtheid. Ondanks een trouwe klantrelatie van meer dan 10 jaar werd bureaucratie verkozen boven flexibiliteit en empathie. Vueling zou meer aandacht moeten besteden aan klantloyaliteit door personeel de ruimte te geven om redelijke uitzonderingen te maken. Ik heb een nieuwe ticket gekocht voor € 200,- om 5 uur later in via Barcelona in Amsterdam aan te komen.
Sterke punten
goedkoop
Zwakke punten
Vuelingâs Grondpersoneel op Alicante stelt bureaucratische regels boven klanten.
Steelt van klanten
Review over Turkish AirlinesWij hebben een aantal keren geboekt met Turkish Airlines en hebben altijd Business class geboekt. Dit jaar was het erg slecht en ook de afhandeling toen de vlucht werd geannuleerd.
Wij boeken altijd Business class en toen de vlucht op de luchthaven werd geannuleerd werd er een nieuw vliegtuig 2 uur later ingezet voor vertrek en ineens zten we economy. Er werd daar toen beloofd dat we een retour ticket binnen een jaar mochten boeken van de vlucht van Istanbul naar Dalaman of ons geld terug voor de tickets en het wachten. Toen we thuis kwamen hoorde we niets meer van Turkish Airlines en heb ik gemaild. Het antwoord was ineens dat ze niets terugbetaald en dat we ook geen retour ticket kregen omdat het binnen de regels valt. Met andere woorden als je een business ticket boekt mogen ze het zonder terug te betalen omzetten naar een economy ticket. Heel bijzonder er wordt dus van de klanten gestolen. We waren met zijn 4 en hebben nu te veel betaald wat we niet terug gaan krijgen van ze. Turkish Airlines steelt dus van hun klanten. / We have booked a number of times with Turkish Airlines and have always booked Business class. This year it was very bad and also the handling when the flight was cancelled.
We always book Business class and when the flight was cancelled at the airport, a new plane was put in place 2 hours later for departure and suddenly we were sitting economy. They promised us that we could book a return ticket within a year from the flight from Istanbul to Dalaman or our money back for the tickets and the waiting. When we got home we heard nothing more from Turkish Airlines and I emailed. The answer was suddenly that they did not refund anything and that we did not get a return ticket because it falls within the rules. In other words, if you book a business ticket, they can convert it to an economy ticket without refunding it. Very special, they are stealing from their customers. There were 4 of us and we have now paid too much which we will not get back from them. Turkish Airlines is stealing from their customers.
Zwakke punten
Ze liegen tegen hun klanten en laten je business betalen en dan krijg je economy
Slechte service
Review over Vueling AirlinesIk vloog met een orkest naar Las Palmas vanuit Barcelona met Vueling. Ik had een ticket met extra ruimbagage gekocht plus 2 stuks voor in de çabin'. Mijn saxofoon was 10 cm te groot en moest dus in het ruim. Ik had geen keus dus gaf ik mijn sax af ( waarde 12.000 euro) voor in het ruim. Er bleek achteraf genoeg ruimte in het vliegtuig. Het had makkelijk meegenomen kunnen worden. Bij aankomst geen saxofoon terwijl ik diezelfde avond een concert had. Al die ellende om 55 euro extra te verdien met alle gevolgen van dien. Wel elke mogelijkheid aangrijpen om geld uit je zak te kloppen maar goed je werk doen is er niet bij. In mijn leven als professioneel musicus ( zo'n 6000 concerten gedaan) heb ik dit dus NOOIT meegemaakt. Men heeft altijd coulance voor de situatie. Maar niet bij Vueling. Daar kan je alleen starheid en slechte service verwachten. Veel zogenaamde klantvriendelijkheid voor de bühne en daar blijft het dan ook bij. Beter een andere maatschappij boeken.
Criminelen bende
Review over Wizz AirZe zijn de grootste Hongaarse bende, prijzen veranderen elke seconde. Ze boeken vliegtuig helemaal voool en dan nog 5 a 10 man extra en dan blokkeren ze hele site dat jij niet kan meer online inchecken. Ze zijn verschrikkelijk boeven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Heel veel te benoemen...
Gewoon super in Business
Review over Air EuropaIs de eerste keer dat ik met Air Europa vloog van Brussel naar Madrid en Madrid Gran Canaria en nam voor de kleine meerprijs Business class, is gewoon geweldig !
vriendelijke crew en eten top, ook de lounges waar je terecht kan geen opmerkingen ik deed het onmiddellijk terug
Sterke punten
goede service , vriendelijk , top eten , 60 kg bagage
Zwakke punten
De vliegtuigen mogen iets properder maar zeker verder niets op aan te merken in tegendeel
Een regelrechte RAMP
Review over Freebird AirlinesZe worden ingezet om vluchten te doen voor Tui terwijl Tui toestellen aan de grond blijven omdat dit goedkoper is en Tui geld in hun zakken kan steken , geen plaats geen service geen verstaanbare crew , vliegtuigen smerig en vuil en geen catering aan boord op de terugvlucht, een regelrechte schande dat ze deze maatschappij laten vliegen want dat is onverantwoord en de crew aub zet ze aan de deur en stamp ze van de trap !
Sterke punten
Freebird sterke punten is de onvriendelijke crew en de stoelen waar je zelfs je hand niet tussen de voorste stoel en je knie krijgt, ook zijn ze super in hun service, komen met een boekje daarna is er niets aan boord van catering
Zwakke punten
De zwakke punten kan ik hier niet allemaal neerschrijven maar ik kan zeggen dat ze beter hun vloot en hun naam naar de schroot doen en dan nog zullen ze denk ik zelfs het niet aannemen
Super value for money en goede
Review over Wizz AirGelukkig had ik niet van tevoren alle slechte en vijandige reviews gelezen, anders had ik zeker niet geboekt voor een vakantievlucht Eindhoven-Varna (14-21 oktober 2024). Maar godzijdank las ik dat pas allemaal achteraf.
Op de harde stoelen na (en het applaudisseren van de passagiers bij de landing, ik wist niet dat dat nog bestond en is Wizz Air niet te verwijten) kan ik HELEMAAL NIETS NEGATIEFS zeggen over Wizz Air:
1. online boeking (website) ging zeer eenvoudig, en bij het later bijboeken van extra bagage via de app (en naast elkaar zitten en automatische check-in) bleek de naadloze integratie van website en app.
2. stiptheid dik in orde: op de heenreis 20 minuten te laat vertrokken en netjes op tijd aangekomen, op de terugreis stipt op tijd vertrokken en 35 minuten te vroeg aangekomen.
3. bagageafhandeling voorbeeldig, beide keren maar 10 minuten hoeven wachten, dus relaxed de tijd voor een toiletstop en daarna vlot naar de uitgang.
4. vriendelijk personeel en schoon vliegtuig en toilet.
Ik ben 1,77m en had voldoende beenruimte. Volgende keer neem ik een stoelkussentje mee.
Sterke punten
Moderne vliegtuigen, maakt beloftes waar, prettige vluchttijden, aantrekkelijke prijsvechter
Zwakke punten
Nog niet meegemaakt
Boek nooit met Wizz air!
Review over Wizz AirVreselijke ervaring.
De heenvlucht had al een uur vertraging.
De terugvlucht was helemaal een ramp.
+3u vertraging. Geland in Keulen ipv Charleroi. GEEN communicatie. Geen oplossing. Geen verontschuldigingen.
Iedereen stond in het midden van de nacht in de luchthaven van Keulen. Er waren mensen met jonge kindjes. Ipv om 19u te landen in Charleroi, stonden we om middernacht in Keulen. Uiteindelijk een taxi gevonden, ticketje ingediend bij Wizz air. Ik krijg nu een mail terug dat ze van geen vertraging weten bij die vlucht ?! Ongezien, ik raad iedereen ten sterkste af om ooit bij deze maatschappij te boeken.
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
Vertraging - communicatie - klantendienst - vriendelijkheid personeel - reactiesnelheid - behulpzaamheid - â¦..
Annulering
Review over Wizz AirOmdat mijn vrouw ernstig ziek werd moest ik onze vlucht annuleren. Ik heb dit op tijd gedaan, maar het bedrag werd op een account gezet en niet teruggestort op mijn rekening. Ik had voordat ik de vlucht ging annuleren eerst contact moeten opnemen met wizzair. Maar dat staat in de kleine letters. Ik kan nu dus naar mijn geld fluiten want je moet binnen een jaar een andere vlucht nemen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
communicatie
Wizzair drama
Review over Wizz AirDoe het niet!! Het is een beroerde vliegtuigmaatschappij. Het begint al bij het boeken van je vlucht. De website van Wizzair ziet er uit als een kermisattractie/schreeuwerige belwinkel. Overal 'poppen' er onnodige reclamebeelden op. Na een aantal seconden raak je als klant al overprikkeld. Als je dan gaat boeken krijg je allerlei extra keuzes die men overduidelijk heeft bedacht om extra te kunnen verdienen. Het maakt een armoedige indruk. Als je stoelen wil boeken, dan is het bv. niet mogelijk om die naast elkaar te boeken (tenzij je (uiteraard) bereid bent extra te betalen). De tickets leken niet duur, maar bij het toevoegen van de bagage werd het uiteindelijke bedrag verdubbeld. Vervolgens tickets downloaden en inchecken. Wat een opgave! Eerst moet je een app downloaden, dan vanuit een van je vele mails van Wizz air het vluchtnummer achterhalen, wat vervolgens weer niet bleek te werken, want de naam van mijn vriendin (i.pv. die van mij) moest worden ingevuld (voor beide tickets). Als je vervolgens later je tickets nodig hebt, begint het gedoe weer opnieuw of je wordt uit de website gegooid. Ook lijk je dan ook nog op de website van Vliegtickets.nl in te moeten loggen. Wat een chaos! Het inloggen is zo omslachtig, irritant en onduidelijk dat ik niet kon onthouden hoe we uiteindelijk bij onze tickets kwamen. Vervolgens, aangekomen op vliegveld Eindhoven, blijkt onze vlucht 2 uur vertraging te hebben opgelopen. We hadden bij het boeken van de vliegtickets de optie 'via SMS op de hoogte worden gehouden bij vertragingen' kunnen aanvinken, maar uit principe (betalen voor zulke informatie is belachelijk) hebben we dit niet gedaan. Dus om op de hoogte te blijven was het weer telkens inloggen op die vreselijke site. De vliegreis was verder oké. Opvallend was de clowneske goedkoop uitziende kleuren op het vliegtuig, overeenkomstig met de website. Veel mensen wilden voor het opstijgen van het vliegtuig uiteindelijk nog van stoel veranderen (om naast hun partner te kunnen zitten), wat vertragend werkte.
De terugreis:
Twaalf uur van te voren probeerden we weer online in te checken. Eerst bleek het vluchtnummer geen resultaat op te leveren. Na talloze inlogpogingen op verschillende manieren kwam de mededeling dat online inloggen op het vliegveld in Tirana niet mogelijk was, waarbij het dan logisch is dat de organisatie dit dan voor de 'klant' regelt op het vliegveld. Aangekomen op het vliegveld werden we verwezen naar een incheckbalie, waarbij het nummer niet correspondeerde met de plaats van bestemming (er stond Italië i.p.v. Eindhoven op het bordje) . Dit leidde tot verwarring bij de wachtenden en veel heen en weer geschuif in rijen. Vervolgens aangekomen bij de kauwgomkauwende man bij de incheckbalie bleek dat we wel online hadden moeten inchecken. Volgens deze man zou het inchecken op website slechts 3 seconden tijd in beslag nemen. Dat wij een andere beleving hierbij hadden leek hem weinig te deren. Uiteindelijk kostte het op het vliegveld inchecken ons 45 euro p.p. extra.
De steward en stewardessen op de terugreis waren gelukkig wel aardig.
Sterke punten
Stewardessen zijn aardig.
Zwakke punten
Je merkt dat alles om geld draait.
Vreselijk
Review over Wizz AirSlecht bedrijf. Verlies van geld en tijd.geen info over de veel te verlate vlucht. Nacht doorbrengen op het vliegveld zonder enige info.
Zwakke punten
Geen informatie bij verlate of geannuleerde vlucht.
Slechte service.
Slechte service geen contact m
Review over Wizz AirVlucht vanuit Tirana. We stonden voor de gate en men sloot deze. We mochten er niet doorh. De grondstewardess wilde ons helpen maar werd gemaand ( door portofoon)niet mee te werken. Deur can vliegtuig was nog open! Bij Servicedesk geen hulp beschikbaar. Niemand hielp! Vreselijk. Probeer in contact te komen met wizzair maar lukt met geen mogelijkheid. @wizzair als je dit leest contact me. Dit is klant onvriendelijk en slecht voor de reputatie
Zwakke punten
Geen service contact totaal onmogelijk
Onbestaande service
Review over Wizz AirZeer teleurstellend. Ik heb een annulatieverzekering bij WizzAir, maar toen ik contact probeerde op te nemen met hun callcenters, waren twee nummers niet in dienst en was één nummer nergens te vinden. Daarnaast rekenen ze torenhoge kosten aan voor wijzigingen, en als je WizzAir zelf wilt contacteren, kost dat €1,50 per minuut, zonder enige garantie op een oplossing. Geen aanrader.
Zwakke punten
Annulatieverzekering is niets waard
Hoge bijkomende kosten
Onbestaande dienstverlening
Positieve review Wizz Air
Review over Wizz AirWij brachten mijn moeder en haar vriend vanuit ons huis in Hongarije naar Boedapest om terug naar Nederland te vliegen.Bij aankomst waren we ruim op tijd om in te checken.Tijdens een bakje koffie en een broodje werd mijn moeder niet goed en was erg verward.Omdat haar vriend op de vakantiebestemming ook al een ongelukkige val had gemakt liepen ze beide nu erg moeilijk.In combinatie met hun verwarde staat hebben we om extra begeleiding gevraagd bij de balie van Wizz Air.Alles werd in rap tempo geregeld.Nieuwe boardingpassen 2 begeleiders voor rolstoelen en ze zijn tot in het vleigtuig geholpen.Ook bij aankomst in Eindhoven zijn ze op deze wijze ontvangen en geholpen.Onze dank gaat uit naar de perfecte service van het Wizz Air personeel..jullie hebben ons enorm geholpen .
Zwakke punten
Klantenservice
Vreselijk!
Review over Wizz AirWegens de computer probleem wereldwijd op 19/07/2024, werd de vlucht van mijn man geannuleerd en heeft hij een vluchtste vlucht kunnen nemen 2dagen nadien met wizzair.
Hem werd gezegd dat alles ging worden terugbetaald. Nu, na wizzair gecontacteerd te hebben, eerst wouden ze maar een deel terugbetalen en als wij daarover niet akkoord gingen. Hebben ze volledig geweigerd om iets terug te betalen! Schandalig is dit! Wizzair kan hiermee niet wegkomen!
Onbetrouwbaar
Review over Wizz Air7u vertraging... ondanks het recht op compensatie geen terugbetaling gezien. Geen enkele persoonlijke mail, enkel standaardbrieven...
Een vlucht met vertraging, daar kan ik zelfs nog begrip voor opbrengen, maar op die manier communiceren... das een gebrek aan respect en zorg voor de klanten.
Sterke punten
Mooi vliegtuig
Zwakke punten
Stiptheid, betrouwbaarheid en vooral communicatie, klantvriendelijkheid
THE BEST CREDIT FIX
Review over Wizz AirI contacted H A C K M A V E N S C R E D I T S P E C I A L I S T a few days ago through text and surprisingly they are carrying out an actual credit fix, my score was raised from 514 to 765 excellent score within 5days and all repossession, derogatory, and inquiries were deleted from my report! I took advantage of this and you too can by reaching out to them via EMAIL: H A C K M A V E N S 5 @ G M A I L (DOT) C O M or Call/Text/Whats-App: [+ 1 (2 0 9) 4 1 7 – 1 9 5 7] and I’m sure you will be happy you did.
Super
Review over Wizz AirVlucht was vertraagd, netjes een reactie van Wizz Air gekregen en binnen een week volledige bedrag terug. Heb vaker vertraging gehad maar nooit eerder zo vlot en makkelijk restitutie gekregen van een vlucht maatschappij.
Verder een prima vlucht gehad met vriendelijk personeel.
Sterke punten
Klantvriendelijk
De te lange wachttijd in de sp
Review over SunExpressMeer dan 3 u vertraging waar door we heel laat toekwamen ,en met een kind in Brussel in de slurf moeten staan 3/4 u(waardoor er vele mensen onwel werden en nadien er terug uit en
flesjes water over de kinderen werd gegoten voor de hitte ( nog nooit meegemaakt ),zelf werden we niet ingelicht
Na terug weg mijn valies volledig kapot zelfs de wieltjes eraf ( ´oh goed voor schroothoop zelfs maar 2 j oud ( hopelijk hier een vergoeding voor
Sterke punten
Valies met 20kg in de prijs inbegrepen
Zwakke punten
Nooit op tijd
En valiezen worden hardhandig gesmeten zodat ze stuk vliegen
Waardeloos
Review over Lion AirWerden meer dan 4 uur aan het lijntje gehouden in Ende Indonesië. Vliegtuig zou niet kunnen landen door de weersomstandigheden waons erg verbaasde want het weer was gewoon rustig.na 4 uur wachten kon er kennelijk wel ineens een vliegtuig landen. Aansluitende vlucht naar Denpassar was er niet meer dus overnachten I Kupang wat niet word vergoed en dag gemist in Bali inclusief hotelovernachting ook deze moet je maar lekker zelf betalen. Wat een kut maatschappij. 1 ster is nog teveel
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Nemen niet de verantwoording voor de geleden schade die reizigers oplopen door vertraging
Klapband corendon airlines
Review over Corendon AirlinesNormaal gesproken zouden we van Alanya naar keulen vliegen om 11.35. Helaas gingen er geen vluchten meer vanaf alanya vanwege een ongeluk op de airport.
We werden met bussen vervoerd van alanya naar antalya, zonder verdere informatie bleek dat onze vlucht om 17.35 vloog.Onze vlucht is om 18.00 vertrokken vanaf antalya. Ik heb mijn aansluitende trein gemist naar amsterdam en heb een hotel moeten boeken omdat er na 21.00 geen treinen meer vertrokken vanaf keulen naar nederland. Heb TAXI, tram,trein, hotel kosten gemaakt en niks is gecompenseerd. Schandalig hoe ze met gedupeerden omgaan!
BOEK NIET VIA CORENDON, PAK LIEVER TRANSAVIA OF TUI. HIER WORDT JE TENMINSTE FATSOENLIJK BEHANDELD!!
Sterke punten
niks
Zwakke punten
alles
Hacking/Recovery
Review over Wizz AirI almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446.
Is dit onze nationale "trots"?
Review over KLMGeboekt via Booking.com voor een KLM vlucht.
Ineens geinformeerd worden dat dit AirMalta gaat worden. Zou je nog wat van kunnen zeggen, maar goed ( in een reactie van KLM, zeggen ze dat als je met KLM wil vliegen, je direct via hen dient te boeken..?! )
Daarna bleek dat wanneer je een drankje en een hapje wilde je hiervoor diende te betalen ( het gaat me niet om het geld, meer om - je boekt klm en daar weet je van dat je een drankje en snackje krijgt )
Op de terugreis zouden we "niet hebben betaald" voor de baggage - hierdoor MOEST de baggage in het ruim ipv aan boord als handbagage.
er was geen discussie mogelijk!! Bij aankomst hierdoor nogmaals 40 minuten wachten op de baggage - had anders gewoon uit het vliegtuig kunnen gaan en meteen richting huis.
Reactie van klm - ( na 16 dagen ) een copy paste bericht we kunnen niets voor u doen.