Ik vloog met een orkest naar Las Palmas vanuit Barcelona met Vueling. Ik had een ticket met extra ruimbagage gekocht plus 2 stuks voor in de çabin'. Mijn saxofoon was 10 cm te groot en moest dus in het ruim. Ik had geen keus dus gaf ik mijn sax af ( waarde 12.000 euro) voor in het ruim. Er bleek achteraf genoeg ruimte in het vliegtuig. Het had makkelijk meegenomen kunnen worden. Bij aankomst geen saxofoon terwijl ik diezelfde avond een concert had. Al die ellende om 55 euro extra te verdien met alle gevolgen van dien. Wel elke mogelijkheid aangrijpen om geld uit je zak te kloppen maar goed je werk doen is er niet bij. In mijn leven als professioneel musicus ( zo'n 6000 concerten gedaan) heb ik dit dus NOOIT meegemaakt. Men heeft altijd coulance voor de situatie. Maar niet bij Vueling. Daar kan je alleen starheid en slechte service verwachten. Veel zogenaamde klantvriendelijkheid voor de bühne en daar blijft het dan ook bij. Beter een andere maatschappij boeken.