Wizz Air

Wizz Air is een Hongaarse low-fare luchtvaartmaatschappij gericht op Centraal-Europa. De maatschappij opereert volgens het no frills-concept.


Wizz Air Video


Wizz Air Reviews

    Oplichters

    Deze week reis geboekt voor mijn moeder om naar Macedonië te reizen ze mog niet op vliegtuig omdat haar paspoort maar 2maand nog geldig was maar haar id kart just verlengt is haar geld krijgt ze ook niet terug twijfel ze gewoon via Jetair wel mogt Ries naar prishtina ik noem dat gewoon oplichters oppassen voor deze vuilaards !!!

    Sterke punten
    Geen !

    Zwakke punten
    Onbeleefd werkers

    Niet mogelijk om online in te checken

    Bij onze reis van Eindhoven naar Budapest op 16 april konden we niet online inchecken en werd ons gezegd om op de luchthaven in te checken.Daarbij werden ons extra kosten aangerekend die we na protest toch niet moesten betalen. Bij de terugreis konden we ook niet online inchecken en waren we weer genoodzaakt om op de luchthaven van Budapest in te checken. Hier werd ons 50€ per persoon aangerekend, omgerekend naar Hongaarse forint met extra wisselkosten.Ditmaal was ons protest zonder resultaat en wou men ons anders geen boardingtickets geven.
    Na herhaalde mails achteraf vroeg men ons om de tickets van de aangerekende kosten mee te sturen. Dit alles had totaal geen gevolg zodat we nog altijd niets van de extra kosten hebben terug gekregen. Daarom krijgt WIZZ AIR van ons een zwaar onvoldoende.
    Vandaag lees ik dan bij het financieel nieuws dat WIZZ AIR weeral meer winst maakt dan de vorige jaren. Met zo'n praktijken is dat niet moeilijk!!!!

    Zwakke punten
    Zeer slechte service in Budapest met onze problemen bij het inchecken

    Ik ga liever lopen

    Heb deze elders in het Engels geschreven en kopieer/plak het aangezien ik niet nog meer tijd kwijt wil aan deze verschrikkelijke luchtvaartmaatschappij (excuses aan de mensen die het niet begrijpen :))
    I don't have much to add, since the comments online speak for themselves. My partner and I had to pay 35 euro per person (extra, on top of our tickets and checked-in bags- that we would carry on with any other airline, but we read online that this airline is strict) to check in at the desk, even though we were up at 11:15 (we arrived at 10:45) and our flight was scheduled to leave at 13:10 (and left around 14:00- which for Wizzair is pretty nice). Also, their website makes it look as if you have no option to check in online UNLESS you pay for a seat. I don't care about the seat so I did what I usually do with any other airline and decided I'd be there on time to check in at the desk. What bothers me the most is the way Wizzair treats their customers (usually people flying on a budget and with no other airline to choose from). I have nothing good to say about this airline except for that I made it to my destination in one piece. Just because they're cheap does not mean they shouldn't offer decent service. So now only people with money get to be treated like people? F*ck you Wizzair. Next time I will hitchhike the 1600 km I flew with you. Not even cattle should be treated this poorly. Shame. Shame. Shame on you! Next time please drag me off of your terrible flight like that guy that went viral (United Airlines) so at least I won't lose my bags (!) once I arrive to my destination. Let this be a warning to anyone who likes to be treated with dignity and respect. Choose life. Don't choose Wizzair. Peace

    Sterke punten
    Hun goedkope prijzen zijn geen excuus voor de erbarmelijke service.

    Zwakke punten
    Alles:
    - contact met het personeel
    - de strikte eisen voor de carry-on
    - de absurd hoge prijzen om in te checken op het vliegvleld
    - de vertragingen
    - de manier waarop ze met je omgaan nadat ZIJ jouw spullen kwijt zijn geraakt
    - het feit dat de factuur in een andere taal is... wtf?

    Geannuleerde vlucht

    Op 4 april werd na 7 uur vertraging onze vlucht geannuleerd. 7 uur lang werd er niet gecommuniceerd nog de reizigers een drankje of versnapering aangeboden terwijl er reizigers flauw vielen. Er werd ons tenslotte een alternatieve vlucht aangeboden op 11 april. Dat was geen optie en we moesten zelf maar een ander alternatief zoeken. Met een taxi naar een ander vliegveld, een hotelovernachting en met een andere maatschappij terug naar huis. Klacht ingediend bij WizzAir met beroep op compensatieregeling. Bijna 3 maanden verder, bellen naar het callcenter a 90ct per minuut en tientallen mails ter rappel. Er wordt niet gereageerd en onze kosten zijn nog steeds niet gecompenseerd. Er wordt niet gereageerd op klachtenformulieren en mails.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte communicatie, geen reactie op mails.
    Lost klachten en claims van reizigers niet op conform het europese verdrag.

    Nooit meer!!

    Veel negatiefs gelezen en kan alleen maar afraden met deze maatschappij te vliegen als je lange benen hebt. Het past gewoon niet. Stoelen kunnen niet naar achteren. Tot overmaat van ramp ook nog een dronken agressieve Litouwer voor mij die eiste dat ik mijn benen introk terwijl ik klem zat.

    Personeel had hem moeten weigeren aan boord zomaar ze deden niets. Dit was eens maar nooit weer!

    Sterke punten
    Goedkope tarieven
    Directe vlucht Kaunas-Eindhoven

    Zwakke punten
    Slechte beenruimte
    Personeel herkent geen dronken mensen en serveert ze doodleuk ook nog alcohol.
    Vlucht zomaar zonder opgaaf van reden dag verplaatst waardoor ik extra kosten moest maken voor een hotel. Geen reactie op klacht hierover gekregen

    Wizz air oplichters

    Na inchecken ben ik mijn online boarding pass kwijt geraakt. Toen ik bij de gate aankwam moest ik 35,- betalen terwijl ik op de passagierslijst stond als ingecheckt. Na betalen ben ik toegelaten tot de vlucht. Dit voelt als geldklopperij zelfs als ze stellen dat het opgenomen staat in hun algemene voorwaarden.
    Afpersen van reizigers en misbruik maken van de situatie. Wanneer gaat de overheid ooit ingrijpen?

    Sterke punten
    Lage prijs, maar met consequenties.

    Zwakke punten
    instabiele site. Bewust om je geld af te troggelen

    Extra service betaald maar niet gekregen

    Mijn retourvlucht Keulen-Craiova heb ik geboekt met bijbetaling van een extra private service (staat ook op de ticket aangegeven). Dat betekend o.m. dat bij voorrang kan worden ingestapt in het vliegtuig. Hier is een aparte pasagierstoegang voor. Echter werd bij het instappen hiermee geen rekening gehouden. Extra kosten voor niets betaald dus!! Op de vraag waarom dit zo is werd schouderophalend gereageerd. Vanwege een kennelijk incident in het zojuist aangekomen vliegtuig hebben wij als instappende passagiers ruim drie kwartier buiten op een trap moeten wachten zonder te worden geinformeerd over de reden daarvan. Al met al heb ik bij mijn eerste kennismaking met Wizzair een zeer slechte ervaring opgedaan en ga de volgende keer weer lekker met de KLM waar service nog hoog in het vaandel staat en de prijs redelijk is.

    Sterke punten
    Lage vluchtprijs maar dat heeft ook consequenties!

    Zwakke punten
    De betaalde extra service werd in mijn geval niet verleend. Mijn advies: Maak geen gebruik van geboden extra's want dat is weggegooid geld.

    Low budget vliegtuigmaatschappij

    Wizz air is echt een low budget vliegtuigmaatschappij, je betaalt voor je vlucht en dat is ook alles wat je krijgt.
    Ook al wordt er op het vliegveld al omgeroepen dat passagiers moeten gaan instappen, de gate is nog niet eens open want het vliegtuig is er nog niet. We vertrokken dan ook te laat en kwamen te laat op de eindbestemming aan. Hier wordt je verder niet over geïnformeerd.
    Het vliegtuigpersoneel spreekt onverstaanbaar Engels als ze de veiligheidsprocedures "uitleggen". Ze checken niet of iedereen zijn gordel heeft vast gemaakt. Als ze langs komen om eten, parfum etc. te verkopen kun je ze op eens wel verstaan.
    De stoelen zijn wel redelijk comfortabel, voor vluchten in Europa van 1 à 2 uur is het goed te doen. De landing is daarentegen niet comfortabel, schokkerig of met een harde dreun.
    Je hoeft geen klantenservice van deze vliegtuigmaatschappij te verwachten. Wanneer je iets aan boord vergeet (oké, mijn eigen fout natuurlijk), wordt je geacht de procedure te volgen en naar de lost & found op het vliegveld te gaan. Ze vergeten echter dat zij degenen zijn die de spullen naar de lost & found moeten brengen, wat dus niet gebeurt.

    Sterke punten
    Je komt op je bestemming aan in een redelijk comfortabele stoel.

    Zwakke punten
    Houdt zich niet aan de vliegtijden, checkt veiligheid van passagiers niet en slechte klantenservice.

    #wizzair #bad_company #big_fraud

    Hulp wordt niet of nauwelijks geboden bij iets afwijkends. Ik heb en vlucht besteld en het online boekingsprogramma vult automatisch mijn naam in omdat ik sta ingelogd. Met geen mogelijkheid kan ik deze naam wijzigen in die van mijn vrouw. Voor haar is de reis immers bedoeld.
    Dan maar hun call center bellen. Minutenlang wachten en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Alles bij elkaar heb ik meer dan een uur geprobeerd om ze te pakken te krijgen, maar iedere keer gebeurde precies hetzelfde. Verbroken verbinding na 5:39 min.
    Twee dagen later nogmaals geprobeerd en er gebeurd exact hetzelfde!
    Twitter nagekeken en als je ziet hoeveel mensen hetzelfde mee maken?! Een e-mail adres hebben ze niet. Ik verdenk ze van opzet want naar hen toe bellen kost belachelijk veel.
    Niet doen dus. En daarmee bedoel ik: boeken bij Wizz Air. Er zijn genoeg beter alternatieven. Gelukkig!

    Sterke punten
    Lage prijzen

    Zwakke punten
    Heel slechte service
    Onbereikbaar Call center
    Hoge prijzen voor wijzigingen
    Hoge prijzen om call center te bellen
    Weinig beenruimte
    Voor elke aanvulling betaal je een hoge extra prijs.
    Voor annuleren betaal je 60,--. Dit vaak hoger dan de reis zelf.

    Budgetmaatschappij = budgetmaatschappij

    Ik heb vrij regelmatig met WizzAir gevlogen (EIN-SOF en vice versa) en eigenlijk altijd extra beenruimte besteld. De laatste keer heb ik echter een "normale" stoel besteld en dat was geen succes. Zelfs een kaboutertje zou nog last van claustrofobie kunnen krijgen. De stoelen zijn dusdanig ontworpen om zoveel mogelijk in het vliegtuig te kunnen proppen de daarmee de winst te kunnen optimaliseren. De rugleuningen staan kaarsrecht omhoog en het is onmogelijk enigszins comfortabel te kunnen zitten. Gewoon een ramp. Ik snap die low-budget maatschappijen echt niet. Maak die plaatsen nou gewoon eens comfortabel (+25% extra ruimte) en reken dan desnoods 25% extra. Zeker weten dat je meer klanten aantrekt en meer kan verdienen. Voor de rest is het wel te doen, alhoewel je echt voor álles moet bijbetalen. Prijs met andere maatschappijen maakt dan eigenlijk niet zoveel meer uit. Maar de andere maatschappijen zijn ook niet veel beter. Het is eigenlijk allemaal drama. En ze zouden het cabinepersoneel misschien iets meer moeten betalen want het lijkt erop dat ze het héél zwaar hebben bij WizzAir. En een cursus Engelse uitspraak voor het personeel is wellicht geen slecht idee. Het is dat ik de standaard teksten vaak gehoord heb en daarom ongeveer weet wat ze zeggen.

    Sterke punten
    Soms goede tijden

    Zwakke punten
    Zo'n beetje alles, de stoelen spannen echter de kroon als het gaat om slecht comfort.

    Internet site onbereikbaar waardoor we niet on-line konden bevestigen

    We hadden via internet 3 retour tickets Eindhoven Boedapest besteld. Op een gegeven moment kregen we het bericht dat we de tickets moesten bevestigen en uitprinten.
    Talloze malen geprobeerd, maar internetsite viel telkens uit of als we wat aanklikte gebeurde er niets. Gevolg geen tickets op papier kunnen uitprinten.
    Op vliegveld kregen we doodleuk te horen dat we € 35,== pp moesten bijbetalen. Protest hielp niet want we hadden printscreen moeten maken (dit kan niet want site reageerde niet).

    Het gevolg van dit alles is dat je dit probleem ook hebt als je retour komt want deze hadden we niet op papier.
    We hebben dit opgelost door met 2 personen 3 uur lang te blijven proberen om de retourtickets op papier te krijgen. Met behulp van het hotel uiteindelijk geprint en dus € 135,== bespaard. Ik verdenk er Wizz-air ervan dat ze expres hun internetsite instabiel hebben gemaakt, zodat je online tickets niet of zeer moeilijk kunt uitprinten. Wij hebben nu € 135,== bijbetaald op een totale ticketprijs van € 280,==. Als we niet onze zoon bij ons gehad dan waren we € 210,== extra kwijt geweest op de ticketprijs van € 280,==.

    Waarschuwing aan een ieder zorg bij online boeking dat je papieren tickets hebt en als dit niet via de computer kan bellen en alle bewijzen bewaren.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Site instabiel, onbeschofte en schaamteloze klant behandeling, het verdienmodel van Wizz-air is mensen extra te laten betalen voor onzinnige en onduidelijke regels
    EEN AFRADER

    Waardeloze vliegmaatschappij award gewonnen

    Nog nooit zo'n giller meegemaakt. Boeken van de ticket geen probleem, maar dan wil je een andere naam op de ticket hebben.... € 120,-. Krijg een of andere zeer slecht Engels pratende brabbelaar aan de telefoon waar je alles 5x tegen moet zeggen. Begint deze vriend ook nog te verwijten dat mijn Engels slecht is... Cursus Engels voor dummies zou hem goed doen. Werkelijk nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Eigenlijk kan je dit geen klantenservice noemen, maar een blijfzolangmogelijk aan de lijn service waarbij je fijn 90 cent per minuut uit de zak wordt geklopt.

    Sterke punten
    Kan ik niet opkomen

    Zwakke punten
    - Geen klantenservice
    - Slecht Engels (of wat voor taal het ook was)
    - Behulpzaam, wat is dat?
    - Slecht bereikbaar

    NOOIT MEER

    daar stond ik dan op vliegveld Eindhoven We (mijn vrouw en ik) hadden via vakantieveilingen een reis naar Wroclaw geboekt zo,n 3 da gen voor een leuk prijsje.... Op het vliegveld waren onze koffers 2 cm te groot Om toch mee te kunnen moesten we 80 € per persoon bij betalen dus 160 € totaal
    Onze koffer hadden de normale vliegtuig bagage maat maar Wizzair hanteerde een eigen standaard die niemand had!!! Zo is mijn vakantie verpest en extra duur geworden....

    Sterke punten
    De kunst om geld uit je zak te kloppen

    2 maten 2 gewichten voor zelfde koffers

    vlucht brussels south - boedapest 2personen geen problemen met koffers. 1 grote koffer en 1 handbagage.
    Terugvlucht bijbetalen voor dezelfde handbagage 45€ terwijl die paste in het bagage meettoestel in Brussels south. bij aankomst terugvlucht opgemerkt dat de bagage moet doorzocht zijn geweest want schade aan kofferslot en gedeelte bagage verdwenen.

    Sterke punten
    geld aftroggelen, klanten bestelen

    Zwakke punten
    ondermaatse service over gans de lijn

    extra 's betalen

    ik kocht het kleinste koffertje in de winkel
    zonder de wieltjes 40 cm met 44 cm
    aan de check moesten we 35 euro p persoon betalen omdat ze de instapkaart niet wilden printen ik had nochtans mijn code mee en waren 2 u en 1/2 te vroeg daar.
    de laatste controle moest ik 40 euro boete betalen zogezegd mijn koffertje 2 cm te hoog paste nochtans perfect in hun ijzeren meettoestel
    bij het terug komen hbbn ze weer gemeten toen waren de afmetingen ok
    niets moeten bij betalen raar want er zat toen meer in.......
    VOOR MIJ NOOIT NOG LOW COST MEER
    WIZZ AIR SHIT AIR
    Plus nog zo ver afgelegen
    deze vlucht koste mij meer;
    40 euro boete voor valies
    35 euro instapkaart
    80 euro parking auto 30 euro benzine

    Sterke punten
    geen goedkoop slechte koop

    Zwakke punten
    alles onvriendelijk ZE KENNEN ALLEEN HET WOORD BETALEN ...BETALEN
    SALUT WIZZ AIR NOOIT MEER

    Dieven en arrogant / arrogant thieves

    Personeel Eindhoven AirPort is bijzonder arrogant en beveelt je handbagage bij te betalen na (werkelijk) 1,5 cm overschrijding qua lengte koffertje. Opdracht van Wizzair werd gezegd. Dieven en nog arrogant ook.

    Ik ben frequent flyer maar dit is mijn laatste vlucht met deze walgelijke maatschappij.

    Sterke punten
    Geen / none

    Slechte maatschappij, oplichting

    Wat een slechte, super slechte maatschappij. Op de site van Wizzair staat duidelijk dat je online kan in checken en je boardingpass op je smartphone, tablet kan laten zien aan de balie. Dit is dus niet het geval. Aangekomen op de luchthaven moest ik plots een papieren boarding pass hebben, maar die had ik uiteraard niet (omdat op de site staat dat dat niet moest). Bij de SERVICE balie van wizzair wilde ze dit wel voor ons printen. Het koste ons slecht 45 euro per boardingpass. Wat een bagger maatschappij. Gelukkig hebben wij net zo lang bij andere maatschappijen gesmeekt of ze dit voor ons wilde printen. Alle credits gaan naar Ryanair die dit kosteloos voor ons gedaan hebben.

    voorts zijn de medewerkers erg asociaal en arrogant. Ze zijn op 1 ding uit, geld aftroggelen. En nee, niet pinnen maar cash, zodat ze weer een extraatje hebben!

    Sterke punten
    echt niks!

    Zwakke punten
    De hele maatschappij is slecht. Moest om 3 uur de lucht in en om half 4 stond ik nog aan de grond.

    Slechte ervaring met wizzair

    Wij hebben per persoon 35 euro meer moeten betalen (we weten zelf niet waarom) bij het vertrek. In het terug keren heb ik 45 euro bij moeten betalen omdat mijn handbagage plots te groot was (vreemd want ik vlieg al vijf jaar met dat valiesje en het valiesje van mijn vriendin was zelf groter en zij heeft niet moeten betalen!). De oorspronkelijke prijs van de vlucht was 110 euro, uiteindelijk hebben we 210 moeten betalen door ongeldige redenen. Jammer, het heeft een deel van onze reis verpest. Ook het personeel was onvriendelijk.

    Sterke punten
    Wonder dat het vliegtuig nog opstijgt.

    boeven

    Wizzair is een stel boeven. Doordat je maar 2 boekingen met bankoverschrijving kunt doen, kon ik mijn derde vlucht niet boeken. En het verwerken van een bankoverschrijving - direct betaald na ontvangst van email - duurt dagen. Daardoor ben ik nu meer dan 2x zoveel kwijt voor hetzelfde ticket dan wanneer ik gelijk had kunnen boeken. Geen excuus van Wizzair en zeker geen korting achteraf na mijn klacht.
    En toevallig zag ik dat op hun actiedag 'Vandaag 50% korting op het 2 ticket', Wizzair de prijs van alle tickets met 125% (!) had verhoogd.

    Zwakke punten
    schaamteloze prijsopdrijvers

    Vlieg niet met Wizz air

    They try to scam you. Changing our initials to first names costed € 260, more than the tickets. Obvious scam. I don't recommend Wizzair.

    Sterke punten
    Cheap - if you don't get scammed.

    Zwakke punten
    You might get scammed.

    Onbeschoft, absurd, diefstal, gijzeling

    Omdat ik geen vertrouwen heb in goedkope luchtvaartmaatschappijen, heb ik de website van Wizzair gecontroleerd om er zeker van te zijn dat mijn handbagage (trolley) ok was. Op de website werd een toeslag vermeld van € 18 / persoon / vlucht (dus in totaal € 72). Alle andere luchtvaartmaatschappijen aanvaarden trolleys maar niet Wizzair ... beschamend ... ongehoord ... onaanvaardbaar, het is diefstal. Hoe dan ook, we betaalden de extra kosten tijdens onze online check-in.

    Boedapest - Brussel februari, 1 2015: het grondpersoneel wilde ons niet laten boarden, hij was grof en zei dat we onze trolley in een (veel te klein) metalen container moesten plaatsen om de grootte van de trolley te controleren. Hij heeft zelfs nooit naar onze trolley gekeken! Ik ontdekte aan de andere kant van die metalen container een groter formaat, waarin mijn trolley perfect paste. Dus maakte ik hem er vriendelijk op attent dat hij ons naar de foute "meet"-container had aangewezen en dat mijn trolley wel OK was. Ik toonde hem zelfs ons betalingsbewijs van die extra kosten.
    Hij bleef zeer onbeschoft en zei dat als we de boete van € 45 per persoon niet betaalden, we niet op het
    vliegtuig mochten stappen. Van gijzeling gesproken!!!

    We hebben onze vlucht bijna gemist omdat hij ons niet wilde geloven. Hij bleef maar zeggen dat hij moest controleren of we die extra kosten hadden betaald, maar natuurlijk waren we niet de enigen waar hij mee aan het bekvechten was.
    Een ander lid van het grondpersoneel vertelde ons dat ze Wizzair had gebeld om te controleren of we die extra kosten hadden betaald. Ik heb haar het betalingsbewijs getoond en toch wilde ze ons niet geloven.

    Wizzair vertelde haar dat we nooit hadden betaald!

    We konden het ons echt niet veroorloven om ons vliegtuig te missen dus was er geen alternatief dan de boete te betalen. We zullen een formele klacht indienen bij Wizzair en ik zal niet stoppen totdat ik mijn geld terug heb !!!!

    Ik stapte als laatste passagier op het vliegtuig. Rij 3 was volledig vrij, dus ik vertelde mijn vriendin dat we daar wel konden zitten. De stewardess vertelde ons met een grote glimlach dat we moesten betalen om in die stoelen te zitten ... ongelooflijk !!!! Ik was de laatste passagier, er was niemand meer na mij aan boord gekomen. Echt absurd!!!

    Ter hoogte van de vleugels waren er 2 rijen zetels met een "gereserveerd" vermelding op de hoofdsteun.
    Die zetels waren leeg bij het opstijgen! Eens we hoog in de lucht waren, beslisten sommige passagiers om in die stoelen te zitten omdat ze daar meer beenruimte hadden. 3 (!!!!!) stewardessen kwamen onmiddellijk bij hen en zeiden dat ze moesten bijbetalen als ze in die stoelen wilden blijven zitten. Alsof er meer passagiers aan boord gingen komen in volle vlucht.

    Het vliegtuig was NIET schoongemaakt, we hadden kauwgom op de stoelen

    Ik zal nooit, never, jamais nog met Wizzair vliegen en ze mogen zich aan veel (!!!) reclame verwachten ... negatieve wel te verstaan!

    De waarheid moet gezegd worden ... We hebben ons beklag op een kalme manier aan de stewardess gedaan en ze vertelde hoe we een formele klacht konden indienen. Ze had blijkbaar ons verhaal doorgegeven aan de chief of cabine, die meteen naar ons is gekomen. Ze heeft de tijd genomen om naar ons verhaal te luisteren en heeft ons een drankje aangeboden, wat we heel lief vonden van haar.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbeschoft grondpersoneel
    Absurde regels die niet stroken met de algemene regels van alle vliegtuigmaatschappijen
    Service onbestaand
    20 min tussen aankondiging gate en sluiten gate - dat is sprinten geblazen als je in een grote luchthaven bent

    Wizzair oplichtersbende

    Wat een waardeloze maatschappij is het toch dat Wizzair met inderdaad zoals velen hier ook vermelden ongeïnspireerd, onbeschoft en weinig service gericht personeel. Schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.
    Maar ergste is nog dat ze elk detail dat afwijkt van hun 'procedure' afstraffen door je aan te slaan voor tientallen duro's. Tuig is het gewoon.
    Ik moest 160 euro betalen voor het veranderen van mijn naam P. in Petrus.
    Op de terugvlucht hadden we niet online ingecheckt, omdat je toch een print moet maken van deze maatschappij, dus een pdf op je toestel voldoet niet.
    Op de website stond dat inchecken op vliegveld 10 euro pp kost. Bij incheckbalie van Wizzair is het ineens 40 euro pp. Mrt zijn drietjes dus weer 120 euro lichter. En je hebt geen keus en je ziet dat de halve rij zich zo staat op te winden over hoe Wizzair zich manifesteert, maar er is maar een les te trekken: NOOIT MEER!! Alles is beter, maar wij gaan voortaan met KLM of Transavia. Ik ben er nog boos over.......

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles, maar vooral oplichterij

    Wizz Air - geldkloppers

    Vele anderen gingen mij voor en ook ik ben er ingetuind. Ik ben geen frequente vlieger en boekte mijn ticket voor t eerst online. Op het vliegveld werden mijn tickets ongeldig verklaard omdat ik alleen initialen had ingevuld. Ik moest ze omzetten naar voluit geschreven namen voor ons drieën. 195 Euro ter plekke moeten betalen. Voor een administratief klusje dat binnen 5 minuten gedaan was.

    Wat een ontzettende kater, zo'n hoog bedrag voor zoiets lulligs.
    Je voelt je bedrogen en dom. Wizz Air, voor mij nooit meer.

    Sterke punten
    relatief goedkoop, maar uiteindelijk helemaal niet

    Zwakke punten
    Uitbuiterij. Misbruik maken van de onwetendheid van klanten. Onvriendelijk.

    oplichters

    ik moest 260 euro betalen omdat bij het boeken voornaam niet voluit schreef.
    daarna hand bagage 35 euro.
    onvriendelijke personeel.
    raad niemand aan te vliegen met deze maatschappij

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    alles

    weer bedrogen

    Weer bedrogen door te boeken, bedrag is betaald via bank binnen 24 uur en krijg nu voor de tweede keer in een jaar geen bericht van deze boeking.
    Klachtenformulier ingevuld, geen bericht, bellen naar de helpdesk heeft geen zin, kost onzinnig 1,25 Euro per minuut en je weet noch niks. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurt.

    Dit is afgelopen en reis voortaan simpel met German Wings, of Brusselairlines die tegenwoordig goede kortingen hebben op Boedapest.

    Sterke punten
    Goedkoop dass alles

    Zwakke punten
    Alles wat een Vliegmaatschappy tot een Topper maakt heeft Wizzair duidelijk niet. Belazeren de boel, trachten je steeds meer geld af te troggelen en de service is hopeloos. Kontakt opnemen om problemen op te lossen is tevergeefs.

    Wij nimmer meer Wizz......


Bezoek Wizz Air

Schrijf een review