Ze zijn de grootste Hongaarse bende, prijzen veranderen elke seconde. Ze boeken vliegtuig helemaal voool en dan nog 5 a 10 man extra en dan blokkeren ze hele site dat jij niet kan meer online inchecken. Ze zijn verschrikkelijk boeven.
Gelukkig had ik niet van tevoren alle slechte en vijandige reviews gelezen, anders had ik zeker niet geboekt voor een vakantievlucht Eindhoven-Varna (14-21 oktober 2024). Maar godzijdank las ik dat pas allemaal achteraf.
Op de harde stoelen na (en het applaudisseren van de passagiers bij de landing, ik wist niet dat dat nog bestond en is Wizz Air niet te verwijten) kan ik HELEMAAL NIETS NEGATIEFS zeggen over Wizz Air:
1. online boeking (website) ging zeer eenvoudig, en bij het later bijboeken van extra bagage via de app (en naast elkaar zitten en automatische check-in) bleek de naadloze integratie van website en app.
2. stiptheid dik in orde: op de heenreis 20 minuten te laat vertrokken en netjes op tijd aangekomen, op de terugreis stipt op tijd vertrokken en 35 minuten te vroeg aangekomen.
3. bagageafhandeling voorbeeldig, beide keren maar 10 minuten hoeven wachten, dus relaxed de tijd voor een toiletstop en daarna vlot naar de uitgang.
4. vriendelijk personeel en schoon vliegtuig en toilet.
Ik ben 1,77m en had voldoende beenruimte. Volgende keer neem ik een stoelkussentje mee.
Sterke punten Moderne vliegtuigen, maakt beloftes waar, prettige vluchttijden, aantrekkelijke prijsvechter
Vreselijke ervaring.
De heenvlucht had al een uur vertraging.
De terugvlucht was helemaal een ramp.
+3u vertraging. Geland in Keulen ipv Charleroi. GEEN communicatie. Geen oplossing. Geen verontschuldigingen.
Iedereen stond in het midden van de nacht in de luchthaven van Keulen. Er waren mensen met jonge kindjes. Ipv om 19u te landen in Charleroi, stonden we om middernacht in Keulen. Uiteindelijk een taxi gevonden, ticketje ingediend bij Wizz air. Ik krijg nu een mail terug dat ze van geen vertraging weten bij die vlucht ?! Ongezien, ik raad iedereen ten sterkste af om ooit bij deze maatschappij te boeken.
Omdat mijn vrouw ernstig ziek werd moest ik onze vlucht annuleren. Ik heb dit op tijd gedaan, maar het bedrag werd op een account gezet en niet teruggestort op mijn rekening. Ik had voordat ik de vlucht ging annuleren eerst contact moeten opnemen met wizzair. Maar dat staat in de kleine letters. Ik kan nu dus naar mijn geld fluiten want je moet binnen een jaar een andere vlucht nemen.
Doe het niet!! Het is een beroerde vliegtuigmaatschappij. Het begint al bij het boeken van je vlucht. De website van Wizzair ziet er uit als een kermisattractie/schreeuwerige belwinkel. Overal 'poppen' er onnodige reclamebeelden op. Na een aantal seconden raak je als klant al overprikkeld. Als je dan gaat boeken krijg je allerlei extra keuzes die men overduidelijk heeft bedacht om extra te kunnen verdienen. Het maakt een armoedige indruk. Als je stoelen wil boeken, dan is het bv. niet mogelijk om die naast elkaar te boeken (tenzij je (uiteraard) bereid bent extra te betalen). De tickets leken niet duur, maar bij het toevoegen van de bagage werd het uiteindelijke bedrag verdubbeld. Vervolgens tickets downloaden en inchecken. Wat een opgave! Eerst moet je een app downloaden, dan vanuit een van je vele mails van Wizz air het vluchtnummer achterhalen, wat vervolgens weer niet bleek te werken, want de naam van mijn vriendin (i.pv. die van mij) moest worden ingevuld (voor beide tickets). Als je vervolgens later je tickets nodig hebt, begint het gedoe weer opnieuw of je wordt uit de website gegooid. Ook lijk je dan ook nog op de website van Vliegtickets.nl in te moeten loggen. Wat een chaos! Het inloggen is zo omslachtig, irritant en onduidelijk dat ik niet kon onthouden hoe we uiteindelijk bij onze tickets kwamen. Vervolgens, aangekomen op vliegveld Eindhoven, blijkt onze vlucht 2 uur vertraging te hebben opgelopen. We hadden bij het boeken van de vliegtickets de optie 'via SMS op de hoogte worden gehouden bij vertragingen' kunnen aanvinken, maar uit principe (betalen voor zulke informatie is belachelijk) hebben we dit niet gedaan. Dus om op de hoogte te blijven was het weer telkens inloggen op die vreselijke site. De vliegreis was verder oké. Opvallend was de clowneske goedkoop uitziende kleuren op het vliegtuig, overeenkomstig met de website. Veel mensen wilden voor het opstijgen van het vliegtuig uiteindelijk nog van stoel veranderen (om naast hun partner te kunnen zitten), wat vertragend werkte.
De terugreis:
Twaalf uur van te voren probeerden we weer online in te checken. Eerst bleek het vluchtnummer geen resultaat op te leveren. Na talloze inlogpogingen op verschillende manieren kwam de mededeling dat online inloggen op het vliegveld in Tirana niet mogelijk was, waarbij het dan logisch is dat de organisatie dit dan voor de 'klant' regelt op het vliegveld. Aangekomen op het vliegveld werden we verwezen naar een incheckbalie, waarbij het nummer niet correspondeerde met de plaats van bestemming (er stond Italië i.p.v. Eindhoven op het bordje) . Dit leidde tot verwarring bij de wachtenden en veel heen en weer geschuif in rijen. Vervolgens aangekomen bij de kauwgomkauwende man bij de incheckbalie bleek dat we wel online hadden moeten inchecken. Volgens deze man zou het inchecken op website slechts 3 seconden tijd in beslag nemen. Dat wij een andere beleving hierbij hadden leek hem weinig te deren. Uiteindelijk kostte het op het vliegveld inchecken ons 45 euro p.p. extra.
De steward en stewardessen op de terugreis waren gelukkig wel aardig.
Vlucht vanuit Tirana. We stonden voor de gate en men sloot deze. We mochten er niet doorh. De grondstewardess wilde ons helpen maar werd gemaand ( door portofoon)niet mee te werken. Deur can vliegtuig was nog open! Bij Servicedesk geen hulp beschikbaar. Niemand hielp! Vreselijk. Probeer in contact te komen met wizzair maar lukt met geen mogelijkheid. @wizzair als je dit leest contact me. Dit is klant onvriendelijk en slecht voor de reputatie
Zwakke punten Geen service contact totaal onmogelijk
Zeer teleurstellend. Ik heb een annulatieverzekering bij WizzAir, maar toen ik contact probeerde op te nemen met hun callcenters, waren twee nummers niet in dienst en was één nummer nergens te vinden. Daarnaast rekenen ze torenhoge kosten aan voor wijzigingen, en als je WizzAir zelf wilt contacteren, kost dat €1,50 per minuut, zonder enige garantie op een oplossing. Geen aanrader.
Zwakke punten Annulatieverzekering is niets waard
Hoge bijkomende kosten
Onbestaande dienstverlening
Wij brachten mijn moeder en haar vriend vanuit ons huis in Hongarije naar Boedapest om terug naar Nederland te vliegen.Bij aankomst waren we ruim op tijd om in te checken.Tijdens een bakje koffie en een broodje werd mijn moeder niet goed en was erg verward.Omdat haar vriend op de vakantiebestemming ook al een ongelukkige val had gemakt liepen ze beide nu erg moeilijk.In combinatie met hun verwarde staat hebben we om extra begeleiding gevraagd bij de balie van Wizz Air.Alles werd in rap tempo geregeld.Nieuwe boardingpassen 2 begeleiders voor rolstoelen en ze zijn tot in het vleigtuig geholpen.Ook bij aankomst in Eindhoven zijn ze op deze wijze ontvangen en geholpen.Onze dank gaat uit naar de perfecte service van het Wizz Air personeel..jullie hebben ons enorm geholpen .
Wegens de computer probleem wereldwijd op 19/07/2024, werd de vlucht van mijn man geannuleerd en heeft hij een vluchtste vlucht kunnen nemen 2dagen nadien met wizzair.
Hem werd gezegd dat alles ging worden terugbetaald. Nu, na wizzair gecontacteerd te hebben, eerst wouden ze maar een deel terugbetalen en als wij daarover niet akkoord gingen. Hebben ze volledig geweigerd om iets terug te betalen! Schandalig is dit! Wizzair kan hiermee niet wegkomen!
7u vertraging... ondanks het recht op compensatie geen terugbetaling gezien. Geen enkele persoonlijke mail, enkel standaardbrieven...
Een vlucht met vertraging, daar kan ik zelfs nog begrip voor opbrengen, maar op die manier communiceren... das een gebrek aan respect en zorg voor de klanten.
Sterke punten Mooi vliegtuig
Zwakke punten Stiptheid, betrouwbaarheid en vooral communicatie, klantvriendelijkheid
I contacted H A C K M A V E N S C R E D I T S P E C I A L I S T a few days ago through text and surprisingly they are carrying out an actual credit fix, my score was raised from 514 to 765 excellent score within 5days and all repossession, derogatory, and inquiries were deleted from my report! I took advantage of this and you too can by reaching out to them via EMAIL: H A C K M A V E N S 5 @ G M A I L (DOT) C O M or Call/Text/Whats-App: [+ 1 (2 0 9) 4 1 7 – 1 9 5 7] and I’m sure you will be happy you did.
Vlucht was vertraagd, netjes een reactie van Wizz Air gekregen en binnen een week volledige bedrag terug. Heb vaker vertraging gehad maar nooit eerder zo vlot en makkelijk restitutie gekregen van een vlucht maatschappij.
Verder een prima vlucht gehad met vriendelijk personeel.
I almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446.
Wizz verkoop gewoon meer stoelen dan er in een vliegtuig zitten in de hoop dat er een paar niet komen opdagen en anders laten ze gewoon een paar mensen staan.
Sterke punten Die zijn er echt niet voor de klant.
Ik kan kiezen tussen 1 t/m 5 sterren maar 1 is echt te veel, deze criminele organisatie moet verboden worden!!
Zwakke punten Echt alles, er is echt niets positiefs te melden.
Je kan aan de reviews met 5 sterren gewoon zien dat die door Wizz air zijn geplaatst, staat vol met praktische informatie.
Wizz probeert zijn klanten tegen zich te keren
Met z’n vieren rij één geboekt maar doodleuk op rij 27 gezet zonder uitleg en zonder terugbetaling van 156 euro.
Bellen mailen chatten enz, niets werkt…
In mei al precies het zelfde meegemaakt.
Ik ga NOOIT meer met Wizz, ik ga nog liever lopen.
Seats are terrible, flights mostly late, but besides that I booked airport parking via Wizzair website, paid €130 for this. I never got parking info, so at the airport (Eindhoven) I had to book again myself for another €130. They work with Parkvia and both parties point at eachother for the mistake, I can not get my money back, email is every time the same message and on the phone they just hang up. Both Wizzair and Parkvia are terrible. Do not use them
Goedkoop is duurkoop. Het is de slechtste maatschapij die er is standard breken ze 10 procent te veel tickets met gevolgen dat je gewoon geen steel heb. Nooit meer. Je kan olk geen auto 2 x verkopen of je huis. Kanker bedrijf.
Kupio sam povratnu kartu(Eindhoven -Banja Luka)prilikom povratka nisam mogao online da cekiram kartu(iz meni nepoznatih razloga)na aerodromu su mi rekli da oni nista ne mogu da urade(osoblje wizzaira)jedino sko platimo €40 da je moguce cekirati kartu.obicni lopovi i prevaranti
Het is in principe een goedkope firma, dus natuurlijk is de service en alles slecht. Echter, ditmaal wisten ze me nog een keer extra te pesten: Tijdens het boeken van een vlucht via de PC kwam een boodschap naar voren dat ik werd aangezien voor een bot (een automatisch script dat, zonder menselijke interventie, een webpagina bezoekt). Hierdoor werd echter ook stiekem €80 aan de prijs toegevoegd! Voordat we boekten belde ik de klantendienst, en die zei opnieuw te beginnen - echter, omdat ik nog een tegoed had staan van een vorige keer, moest ik betalen. En deze €80 kreeg ik niet meer terug. Het zijn oplichters die je op allerlei manieren proberen een poot uit te draaien.
Zwakke punten Slechte service, slechte klantenservice, website die je probeert op te lichten en geld afhandig te maken.
GOEDKOOP IS DUURKOOP!
Slechte en onduidelijke service en €300,- aan extra onvoorziene kosten zoals handbage €220,- extra en inchecken boardingpas bij de balie +€80,- inchecken boardingpas (daarnaast 6x vlucht verlaat en opgeschoven en 5u voor niks eerder aanwezig). Veruit minder dan 1 ster waardig
1 star is too much for WizzAir!!! We were at the airport on time, we passed by the control and a guy came and said that he closes the gate at that moment... We were there with more 3 persons and a BABY, asking to go forward... in front of us we saw people climbing on the stairs and going in the plane. But this guys were so serious that it's impossible to pass forward because the door of the plane was already closed... like 25 minutes before the departure 😀 untill we saw people still go in... So our tickets were 350€... gone! Our vacation, also gone...! Just like this, because of the decision of some stupid boy... it was about 1second.... Don't buy tickets from WizzAir!!!
Cabinekoffer(40x30x20) meegenomen , volgens hun website gratis maar bij boarden 30€ extra moeten betalen omdat koffer ‘te groot’ was. Pure oplichterij.
Sterke punten Low cost als je geluk hebt
Zwakke punten Ongeveer alles, voortdurend vertragingen en extra kosten.
Criminelen bende
Ze zijn de grootste Hongaarse bende, prijzen veranderen elke seconde. Ze boeken vliegtuig helemaal voool en dan nog 5 a 10 man extra en dan blokkeren ze hele site dat jij niet kan meer online inchecken. Ze zijn verschrikkelijk boeven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Heel veel te benoemen...
Super value for money en goede
Gelukkig had ik niet van tevoren alle slechte en vijandige reviews gelezen, anders had ik zeker niet geboekt voor een vakantievlucht Eindhoven-Varna (14-21 oktober 2024). Maar godzijdank las ik dat pas allemaal achteraf.
Op de harde stoelen na (en het applaudisseren van de passagiers bij de landing, ik wist niet dat dat nog bestond en is Wizz Air niet te verwijten) kan ik HELEMAAL NIETS NEGATIEFS zeggen over Wizz Air:
1. online boeking (website) ging zeer eenvoudig, en bij het later bijboeken van extra bagage via de app (en naast elkaar zitten en automatische check-in) bleek de naadloze integratie van website en app.
2. stiptheid dik in orde: op de heenreis 20 minuten te laat vertrokken en netjes op tijd aangekomen, op de terugreis stipt op tijd vertrokken en 35 minuten te vroeg aangekomen.
3. bagageafhandeling voorbeeldig, beide keren maar 10 minuten hoeven wachten, dus relaxed de tijd voor een toiletstop en daarna vlot naar de uitgang.
4. vriendelijk personeel en schoon vliegtuig en toilet.
Ik ben 1,77m en had voldoende beenruimte. Volgende keer neem ik een stoelkussentje mee.
Sterke punten
Moderne vliegtuigen, maakt beloftes waar, prettige vluchttijden, aantrekkelijke prijsvechter
Zwakke punten
Nog niet meegemaakt
Boek nooit met Wizz air!
Vreselijke ervaring.
De heenvlucht had al een uur vertraging.
De terugvlucht was helemaal een ramp.
+3u vertraging. Geland in Keulen ipv Charleroi. GEEN communicatie. Geen oplossing. Geen verontschuldigingen.
Iedereen stond in het midden van de nacht in de luchthaven van Keulen. Er waren mensen met jonge kindjes. Ipv om 19u te landen in Charleroi, stonden we om middernacht in Keulen. Uiteindelijk een taxi gevonden, ticketje ingediend bij Wizz air. Ik krijg nu een mail terug dat ze van geen vertraging weten bij die vlucht ?! Ongezien, ik raad iedereen ten sterkste af om ooit bij deze maatschappij te boeken.
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
Vertraging - communicatie - klantendienst - vriendelijkheid personeel - reactiesnelheid - behulpzaamheid - …..
Annulering
Omdat mijn vrouw ernstig ziek werd moest ik onze vlucht annuleren. Ik heb dit op tijd gedaan, maar het bedrag werd op een account gezet en niet teruggestort op mijn rekening. Ik had voordat ik de vlucht ging annuleren eerst contact moeten opnemen met wizzair. Maar dat staat in de kleine letters. Ik kan nu dus naar mijn geld fluiten want je moet binnen een jaar een andere vlucht nemen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
communicatie
Wizzair drama
Doe het niet!! Het is een beroerde vliegtuigmaatschappij. Het begint al bij het boeken van je vlucht. De website van Wizzair ziet er uit als een kermisattractie/schreeuwerige belwinkel. Overal 'poppen' er onnodige reclamebeelden op. Na een aantal seconden raak je als klant al overprikkeld. Als je dan gaat boeken krijg je allerlei extra keuzes die men overduidelijk heeft bedacht om extra te kunnen verdienen. Het maakt een armoedige indruk. Als je stoelen wil boeken, dan is het bv. niet mogelijk om die naast elkaar te boeken (tenzij je (uiteraard) bereid bent extra te betalen). De tickets leken niet duur, maar bij het toevoegen van de bagage werd het uiteindelijke bedrag verdubbeld. Vervolgens tickets downloaden en inchecken. Wat een opgave! Eerst moet je een app downloaden, dan vanuit een van je vele mails van Wizz air het vluchtnummer achterhalen, wat vervolgens weer niet bleek te werken, want de naam van mijn vriendin (i.pv. die van mij) moest worden ingevuld (voor beide tickets). Als je vervolgens later je tickets nodig hebt, begint het gedoe weer opnieuw of je wordt uit de website gegooid. Ook lijk je dan ook nog op de website van Vliegtickets.nl in te moeten loggen. Wat een chaos! Het inloggen is zo omslachtig, irritant en onduidelijk dat ik niet kon onthouden hoe we uiteindelijk bij onze tickets kwamen. Vervolgens, aangekomen op vliegveld Eindhoven, blijkt onze vlucht 2 uur vertraging te hebben opgelopen. We hadden bij het boeken van de vliegtickets de optie 'via SMS op de hoogte worden gehouden bij vertragingen' kunnen aanvinken, maar uit principe (betalen voor zulke informatie is belachelijk) hebben we dit niet gedaan. Dus om op de hoogte te blijven was het weer telkens inloggen op die vreselijke site. De vliegreis was verder oké. Opvallend was de clowneske goedkoop uitziende kleuren op het vliegtuig, overeenkomstig met de website. Veel mensen wilden voor het opstijgen van het vliegtuig uiteindelijk nog van stoel veranderen (om naast hun partner te kunnen zitten), wat vertragend werkte.
De terugreis:
Twaalf uur van te voren probeerden we weer online in te checken. Eerst bleek het vluchtnummer geen resultaat op te leveren. Na talloze inlogpogingen op verschillende manieren kwam de mededeling dat online inloggen op het vliegveld in Tirana niet mogelijk was, waarbij het dan logisch is dat de organisatie dit dan voor de 'klant' regelt op het vliegveld. Aangekomen op het vliegveld werden we verwezen naar een incheckbalie, waarbij het nummer niet correspondeerde met de plaats van bestemming (er stond Italië i.p.v. Eindhoven op het bordje) . Dit leidde tot verwarring bij de wachtenden en veel heen en weer geschuif in rijen. Vervolgens aangekomen bij de kauwgomkauwende man bij de incheckbalie bleek dat we wel online hadden moeten inchecken. Volgens deze man zou het inchecken op website slechts 3 seconden tijd in beslag nemen. Dat wij een andere beleving hierbij hadden leek hem weinig te deren. Uiteindelijk kostte het op het vliegveld inchecken ons 45 euro p.p. extra.
De steward en stewardessen op de terugreis waren gelukkig wel aardig.
Sterke punten
Stewardessen zijn aardig.
Zwakke punten
Je merkt dat alles om geld draait.
Vreselijk
Slecht bedrijf. Verlies van geld en tijd.geen info over de veel te verlate vlucht. Nacht doorbrengen op het vliegveld zonder enige info.
Zwakke punten
Geen informatie bij verlate of geannuleerde vlucht.
Slechte service.
Slechte service geen contact m
Vlucht vanuit Tirana. We stonden voor de gate en men sloot deze. We mochten er niet doorh. De grondstewardess wilde ons helpen maar werd gemaand ( door portofoon)niet mee te werken. Deur can vliegtuig was nog open! Bij Servicedesk geen hulp beschikbaar. Niemand hielp! Vreselijk. Probeer in contact te komen met wizzair maar lukt met geen mogelijkheid. @wizzair als je dit leest contact me. Dit is klant onvriendelijk en slecht voor de reputatie
Zwakke punten
Geen service contact totaal onmogelijk
Onbestaande service
Zeer teleurstellend. Ik heb een annulatieverzekering bij WizzAir, maar toen ik contact probeerde op te nemen met hun callcenters, waren twee nummers niet in dienst en was één nummer nergens te vinden. Daarnaast rekenen ze torenhoge kosten aan voor wijzigingen, en als je WizzAir zelf wilt contacteren, kost dat €1,50 per minuut, zonder enige garantie op een oplossing. Geen aanrader.
Zwakke punten
Annulatieverzekering is niets waard
Hoge bijkomende kosten
Onbestaande dienstverlening
Positieve review Wizz Air
Wij brachten mijn moeder en haar vriend vanuit ons huis in Hongarije naar Boedapest om terug naar Nederland te vliegen.Bij aankomst waren we ruim op tijd om in te checken.Tijdens een bakje koffie en een broodje werd mijn moeder niet goed en was erg verward.Omdat haar vriend op de vakantiebestemming ook al een ongelukkige val had gemakt liepen ze beide nu erg moeilijk.In combinatie met hun verwarde staat hebben we om extra begeleiding gevraagd bij de balie van Wizz Air.Alles werd in rap tempo geregeld.Nieuwe boardingpassen 2 begeleiders voor rolstoelen en ze zijn tot in het vleigtuig geholpen.Ook bij aankomst in Eindhoven zijn ze op deze wijze ontvangen en geholpen.Onze dank gaat uit naar de perfecte service van het Wizz Air personeel..jullie hebben ons enorm geholpen .
Zwakke punten
Klantenservice
Vreselijk!
Wegens de computer probleem wereldwijd op 19/07/2024, werd de vlucht van mijn man geannuleerd en heeft hij een vluchtste vlucht kunnen nemen 2dagen nadien met wizzair.
Hem werd gezegd dat alles ging worden terugbetaald. Nu, na wizzair gecontacteerd te hebben, eerst wouden ze maar een deel terugbetalen en als wij daarover niet akkoord gingen. Hebben ze volledig geweigerd om iets terug te betalen! Schandalig is dit! Wizzair kan hiermee niet wegkomen!
Onbetrouwbaar
7u vertraging... ondanks het recht op compensatie geen terugbetaling gezien. Geen enkele persoonlijke mail, enkel standaardbrieven...
Een vlucht met vertraging, daar kan ik zelfs nog begrip voor opbrengen, maar op die manier communiceren... das een gebrek aan respect en zorg voor de klanten.
Sterke punten
Mooi vliegtuig
Zwakke punten
Stiptheid, betrouwbaarheid en vooral communicatie, klantvriendelijkheid
THE BEST CREDIT FIX
I contacted H A C K M A V E N S C R E D I T S P E C I A L I S T a few days ago through text and surprisingly they are carrying out an actual credit fix, my score was raised from 514 to 765 excellent score within 5days and all repossession, derogatory, and inquiries were deleted from my report! I took advantage of this and you too can by reaching out to them via EMAIL: H A C K M A V E N S 5 @ G M A I L (DOT) C O M or Call/Text/Whats-App: [+ 1 (2 0 9) 4 1 7 – 1 9 5 7] and I’m sure you will be happy you did.
Super
Vlucht was vertraagd, netjes een reactie van Wizz Air gekregen en binnen een week volledige bedrag terug. Heb vaker vertraging gehad maar nooit eerder zo vlot en makkelijk restitutie gekregen van een vlucht maatschappij.
Verder een prima vlucht gehad met vriendelijk personeel.
Sterke punten
Klantvriendelijk
Hacking/Recovery
I almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446.
Criminele organisatie
Wizz verkoop gewoon meer stoelen dan er in een vliegtuig zitten in de hoop dat er een paar niet komen opdagen en anders laten ze gewoon een paar mensen staan.
Sterke punten
Die zijn er echt niet voor de klant.
Ik kan kiezen tussen 1 t/m 5 sterren maar 1 is echt te veel, deze criminele organisatie moet verboden worden!!
Zwakke punten
Echt alles, er is echt niets positiefs te melden.
Je kan aan de reviews met 5 sterren gewoon zien dat die door Wizz air zijn geplaatst, staat vol met praktische informatie.
Waardeloos
Wizz probeert zijn klanten tegen zich te keren
Met z’n vieren rij één geboekt maar doodleuk op rij 27 gezet zonder uitleg en zonder terugbetaling van 156 euro.
Bellen mailen chatten enz, niets werkt…
In mei al precies het zelfde meegemaakt.
Ik ga NOOIT meer met Wizz, ik ga nog liever lopen.
Zwakke punten
Kan GEEN contact krijgen
Bad, very customer unfriendly
Seats are terrible, flights mostly late, but besides that I booked airport parking via Wizzair website, paid €130 for this. I never got parking info, so at the airport (Eindhoven) I had to book again myself for another €130. They work with Parkvia and both parties point at eachother for the mistake, I can not get my money back, email is every time the same message and on the phone they just hang up. Both Wizzair and Parkvia are terrible. Do not use them
Worst company ever
Made me pay for the luggage twice after I came to poland after someone in my family committed suicide.
Sterke punten
idiots
Zwakke punten
horrible
waardeloos
moesten 180 euro extra betalen voor in-checken omdat de app niet werkte! customer services doet niet alleen maar verwijzen naar claim-form.
Zwakke punten
slechte customer service
slechte app
Oplichters
Goedkoop is duurkoop. Het is de slechtste maatschapij die er is standard breken ze 10 procent te veel tickets met gevolgen dat je gewoon geen steel heb. Nooit meer. Je kan olk geen auto 2 x verkopen of je huis. Kanker bedrijf.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Prevaranti
Kupio sam povratnu kartu(Eindhoven -Banja Luka)prilikom povratka nisam mogao online da cekiram kartu(iz meni nepoznatih razloga)na aerodromu su mi rekli da oni nista ne mogu da urade(osoblje wizzaira)jedino sko platimo €40 da je moguce cekirati kartu.obicni lopovi i prevaranti
WizzAir = oplichter
Het is in principe een goedkope firma, dus natuurlijk is de service en alles slecht. Echter, ditmaal wisten ze me nog een keer extra te pesten: Tijdens het boeken van een vlucht via de PC kwam een boodschap naar voren dat ik werd aangezien voor een bot (een automatisch script dat, zonder menselijke interventie, een webpagina bezoekt). Hierdoor werd echter ook stiekem €80 aan de prijs toegevoegd! Voordat we boekten belde ik de klantendienst, en die zei opnieuw te beginnen - echter, omdat ik nog een tegoed had staan van een vorige keer, moest ik betalen. En deze €80 kreeg ik niet meer terug. Het zijn oplichters die je op allerlei manieren proberen een poot uit te draaien.
Zwakke punten
Slechte service, slechte klantenservice, website die je probeert op te lichten en geld afhandig te maken.
GOEDKOOP IS DUURKOOP
GOEDKOOP IS DUURKOOP!
Slechte en onduidelijke service en €300,- aan extra onvoorziene kosten zoals handbage €220,- extra en inchecken boardingpas bij de balie +€80,- inchecken boardingpas (daarnaast 6x vlucht verlaat en opgeschoven en 5u voor niks eerder aanwezig). Veruit minder dan 1 ster waardig
Gate closes
1 star is too much for WizzAir!!! We were at the airport on time, we passed by the control and a guy came and said that he closes the gate at that moment... We were there with more 3 persons and a BABY, asking to go forward... in front of us we saw people climbing on the stairs and going in the plane. But this guys were so serious that it's impossible to pass forward because the door of the plane was already closed... like 25 minutes before the departure 😀 untill we saw people still go in... So our tickets were 350€... gone! Our vacation, also gone...! Just like this, because of the decision of some stupid boy... it was about 1second.... Don't buy tickets from WizzAir!!!
Oplichters
Cabinekoffer(40x30x20) meegenomen , volgens hun website gratis maar bij boarden 30€ extra moeten betalen omdat koffer ‘te groot’ was. Pure oplichterij.
Sterke punten
Low cost als je geluk hebt
Zwakke punten
Ongeveer alles, voortdurend vertragingen en extra kosten.