Corendon Airlines is een Turkse low-costluchtvaartmaatschappij, die vluchten biedt naar Turkije vanuit België, Duitsland en Nederland. Het hoofdkantoor is in Antalya. De maatschappij is sinds 2005 actief, en heeft ook buitenlandse kantoren in Brussel, Düsseldorf, Nederland, Bodrum en Istanboel. Corendon Airlines is onderdeel van Corendon Holding.
In augustus 2018 met KLM naar Bonaire geweest, geboekt via Corendon. Altijd vriendelijke en duidelijke klantenservice aan de lijn gehad voor vertrek. Bij aankomst op Bonaire een uitstekende ontvangt door de hostess van Corendon die je keurig de weg wijst naar de transferbus. Op de hotellocatie is ook alles duidelijk aangegeven en zelfs een map met alle info beschikbaar.
KLM is super om mee te vliegen en Corendon een prima reisorganisatie vanwege een prettige klantenservice en gebruiksvriendelijke app.
Sterke punten Klantenservice, samenwerking met KLM, vriendelijke hostess op de eindbestemming
Hallo
Ik had met mijn vrouw in Januari al geboekt voor hotel Bilkay in Alanya voor 3 juni heen via Amsterdam naar Gazipasa en terug voor 17 juni van Antalya naar Eindhoven. Normaal vliegen we vanaf Eindhoven maar daar waren ze op 3 juni de startbaan aan het vernieuwen. We kregen begin maart te horen dat Gazipasa niet kon doorgaan i.v.m. te weinig animo. Ik kan dit begrijpen. Alleen de vliegtijd vonden we niks want dan zouden we pas 's nachts in het hotel aankomen. Contact opgenomen en binnen een dag was het geregeld, we gaan om 4 uur 's morgens vliegen dus rond 12 uur in het hotel, netjes opgelost. Mijn zuster wilde een week voor vertrek ook nog graag mee en meteen weer contact opgenomen via de telefoon, was geen probleem en binnen een uur betaald en de tickets binnen alleen ze had wel de middagvlucht. Dus weer de telefoon gepakt en gevraagd of dit niet aan te passen was, ook dit was binnen een uur geregeld, tenslotte moesten we van Eindhoven afkomen en zouden we apart naar Amsterdam moeten reizen. Alles perfect gegaan zonder vertraging en i.d.d. waren we met ons drieën om 12 uur bij het hotel. Na 10 dagen kwam de hostess van Corendon om te zeggen dat ivm de vlucht van vrijdag 17 juni 7.20u naar Amsterdam was gecanceld en dat we op zaterdag 18 juni om 7.00u terug zouden gaan, bij het hotel werd alles goed geregeld zodat we onze kamer konden behouden op kosten van Corendon. Omdat we op vrijdag 17 juni naar Amsterdam zouden vliegen en vandaar naar Eindhoven kwam dit voor ons nog beter uit want nu vlogen we rechtstreeks naar Eindhoven. We hebben dus geen problemen gehad met onze vakantie en zijn zeer tevreden over Corendon,, En wij zijn geen medewerkers van Corendon zoals in sommige reviews staat te lezen dat de goede reviews van het personeel afkomt.
Sterke punten Goedkoop en er valt te praten als er iets veranderd wat betreft vliegtijden en/of vluchten
Als ik dit hier allemaal lees heb ik de indruk dat ik al 9 maal het geluk heb gehad nog nooit geen problemen te hebben ondervonden met corendon.
Op donderdag 02 juni is het de 10 de maal dat ik met corendon naar antalya vlieg,de vorige negen maal heb ik geen enkel maar dan ook geen enkel probleem gekend
Zagen over eten moet je niet doen aan deze prijzen,ooit met thai airways gevlogen ,daar was het eten inclusief,heel lekker maar betaalde 7500 euro voor 2 personen!!!!!
Dus voor mensen die denken dat ze aan deze prijzen ook kaviaar en champagne gaan krijgen,kunt ge beter tijdens een vlucht van amper 3 en een half uur duurt ervoor iets eten.
Hotel titanic beach resort is een ven de beste hotels die ik ooit bezocht heb en daar zitten ook mensen te muggeziften dat het alle dagen hetzelfde eten is,ze vertellen er wel niet bij dat er 25 soorten vis,25 soorten vlees,en al wat je maar wenst bijliggen, dus wat mij betreft corendon oke!! wilt u echter het beste comfort dan geef ik u de raad met singapore of thai airways te vliegen,maar best eerst nog wat sparen want die prijzen zijn laat ons zeggen niet waard voor wat je krijgt,en ik moet geen kaviaar hebben:)))
Sterke punten Prijs,Hotel titanic beach lara,transfer van en naar hotel.
Ik heb gevlogen met Correndon en heb een goede vlucht gehad. dag voor vakantie online ingecheckt. Vlucht vertrok mooi op tijd en bijna geen turbullentie. Zou zo weer met Correndon vliegen.
Ik vlieg meerdere keren per jaar met Corendon. Ik weet dat de tijden kunnen wijzigen en daar hou ik rekening mee. De crew aan boord is altijd vriendelijk. Ik kies voor Corendon omdat ze goedkope tickets hebben en kwaliteit en service is goed.
De titel zegt het eigenlijk al, voor mij was de vlucht goed bevallen. Het was een vlucht van Amsterdam naar Enfidha. We vertrokken mooi op tijd, het personeel was vriendelijk. Ook de prijs was mooi meegenomen. Ik had een last minute geboekt, en betaalde daarvoor maar 74 euro. Normaal betaal ik ongeveer het dubbele voor een enkele reis, als ik met Tunisair vlieg.
Sterke punten -voordelig
-vlucht was zonder vertraging
-vriendelijk personeel
-goede bediening
27 maart 2013 vertrokken we om 14.15 uur naar Noord Cyprus met een tussenlanding in Turkije. Ging allemaal goed. Beetje weinig beenruimte maar we verwachten geen luxe voor de goedkope prijs.
Terug was een ramp! We zouden om 22.30 uur vertrekken van luchthaven Ecran. Dat werd 24.00 uur, kan gebeuren toch?
Om 11 uur waren we op de luchthaven, maar al wat er kwam, geen vliegtuig.
Om ongeveer 1.00 's nachts kreeg iedereen een broodje met een blikje frisdrank. Er zou vertraging zijn vanwege de mist. Vanaf dat moment werden er geen mededelingen meer gedaan. Niemand was te bereiken. Iedereen, ook mensen met kinderen zat maar te wachten in die fel verlichte ruimte op de luchthaven. Sommigen, waaronder ik, probeerden wat te slapen.op de veel te kleine bankjes wat natuurlijk voor geen meter lukte. Pas in de morgen zagen we op het bord (niemand vertelde ons wat) dat het vliegtuig om 9.00 uur zou vertekken. (9 uur vertraging dus!!!) Wel weer een broodje met een pakje jusorange ontvangen als ontbijt.
Vanaf het moment van vertrek uit het hotel tot thuiskomst hebben we 17 uur over de reis gedaan!!! In het vliegtuig mompelde de piloot iets over vertraging door mist maar niemand die sorry zei of zijn/haar excuus aanbood. Het spijt me, maar ik geloof geen woord van dat mist verhaal en zal iedereen afraden te vliegen met deze maatschappij.
Ik vind het echt
Super klantvriendelijk
Ik had een fout gemaakt met boeken van tickets. Dit werd binnen een week kosteloos opgelost! Erg blij en tevreden.
Uitstekende ervaring
In augustus 2018 met KLM naar Bonaire geweest, geboekt via Corendon. Altijd vriendelijke en duidelijke klantenservice aan de lijn gehad voor vertrek. Bij aankomst op Bonaire een uitstekende ontvangt door de hostess van Corendon die je keurig de weg wijst naar de transferbus. Op de hotellocatie is ook alles duidelijk aangegeven en zelfs een map met alle info beschikbaar.
KLM is super om mee te vliegen en Corendon een prima reisorganisatie vanwege een prettige klantenservice en gebruiksvriendelijke app.
Sterke punten
Klantenservice, samenwerking met KLM, vriendelijke hostess op de eindbestemming
Zwakke punten
Geen
Goede vakantie en vliegreis met Corendon
Hallo
Ik had met mijn vrouw in Januari al geboekt voor hotel Bilkay in Alanya voor 3 juni heen via Amsterdam naar Gazipasa en terug voor 17 juni van Antalya naar Eindhoven. Normaal vliegen we vanaf Eindhoven maar daar waren ze op 3 juni de startbaan aan het vernieuwen. We kregen begin maart te horen dat Gazipasa niet kon doorgaan i.v.m. te weinig animo. Ik kan dit begrijpen. Alleen de vliegtijd vonden we niks want dan zouden we pas 's nachts in het hotel aankomen. Contact opgenomen en binnen een dag was het geregeld, we gaan om 4 uur 's morgens vliegen dus rond 12 uur in het hotel, netjes opgelost. Mijn zuster wilde een week voor vertrek ook nog graag mee en meteen weer contact opgenomen via de telefoon, was geen probleem en binnen een uur betaald en de tickets binnen alleen ze had wel de middagvlucht. Dus weer de telefoon gepakt en gevraagd of dit niet aan te passen was, ook dit was binnen een uur geregeld, tenslotte moesten we van Eindhoven afkomen en zouden we apart naar Amsterdam moeten reizen. Alles perfect gegaan zonder vertraging en i.d.d. waren we met ons drieën om 12 uur bij het hotel. Na 10 dagen kwam de hostess van Corendon om te zeggen dat ivm de vlucht van vrijdag 17 juni 7.20u naar Amsterdam was gecanceld en dat we op zaterdag 18 juni om 7.00u terug zouden gaan, bij het hotel werd alles goed geregeld zodat we onze kamer konden behouden op kosten van Corendon. Omdat we op vrijdag 17 juni naar Amsterdam zouden vliegen en vandaar naar Eindhoven kwam dit voor ons nog beter uit want nu vlogen we rechtstreeks naar Eindhoven. We hebben dus geen problemen gehad met onze vakantie en zijn zeer tevreden over Corendon,, En wij zijn geen medewerkers van Corendon zoals in sommige reviews staat te lezen dat de goede reviews van het personeel afkomt.
Sterke punten
Goedkoop en er valt te praten als er iets veranderd wat betreft vliegtijden en/of vluchten
Zwakke punten
Vluchttijden veranderen soms
Corendon top voor zijn prijs!!!
Als ik dit hier allemaal lees heb ik de indruk dat ik al 9 maal het geluk heb gehad nog nooit geen problemen te hebben ondervonden met corendon.
Op donderdag 02 juni is het de 10 de maal dat ik met corendon naar antalya vlieg,de vorige negen maal heb ik geen enkel maar dan ook geen enkel probleem gekend
Zagen over eten moet je niet doen aan deze prijzen,ooit met thai airways gevlogen ,daar was het eten inclusief,heel lekker maar betaalde 7500 euro voor 2 personen!!!!!
Dus voor mensen die denken dat ze aan deze prijzen ook kaviaar en champagne gaan krijgen,kunt ge beter tijdens een vlucht van amper 3 en een half uur duurt ervoor iets eten.
Hotel titanic beach resort is een ven de beste hotels die ik ooit bezocht heb en daar zitten ook mensen te muggeziften dat het alle dagen hetzelfde eten is,ze vertellen er wel niet bij dat er 25 soorten vis,25 soorten vlees,en al wat je maar wenst bijliggen, dus wat mij betreft corendon oke!! wilt u echter het beste comfort dan geef ik u de raad met singapore of thai airways te vliegen,maar best eerst nog wat sparen want die prijzen zijn laat ons zeggen niet waard voor wat je krijgt,en ik moet geen kaviaar hebben:)))
Sterke punten
Prijs,Hotel titanic beach lara,transfer van en naar hotel.
Zwakke punten
Niet meteen
Top
Zeer goede ervaring.en je veranderen van vluchturen weet je voor dat je boekt om dit een chartermaatschappij is
Sterke punten
Alles correct gelijk de grote maatschappijen
Zwakke punten
Geen
Goede vlucht gehad met Corendon
Ik heb gevlogen met Correndon en heb een goede vlucht gehad. dag voor vakantie online ingecheckt. Vlucht vertrok mooi op tijd en bijna geen turbullentie. Zou zo weer met Correndon vliegen.
Sterke punten
-geen vertraging
-online inchecken
-vriendelijk personeel
Zwakke punten
geen
Voor mij alleen Corendon
Ik vlieg meerdere keren per jaar met Corendon. Ik weet dat de tijden kunnen wijzigen en daar hou ik rekening mee. De crew aan boord is altijd vriendelijk. Ik kies voor Corendon omdat ze goedkope tickets hebben en kwaliteit en service is goed.
Sterke punten
goede prijs/kwaliteitsverhouding
vriendelijk personeel
Vlucht beviel goed
De titel zegt het eigenlijk al, voor mij was de vlucht goed bevallen. Het was een vlucht van Amsterdam naar Enfidha. We vertrokken mooi op tijd, het personeel was vriendelijk. Ook de prijs was mooi meegenomen. Ik had een last minute geboekt, en betaalde daarvoor maar 74 euro. Normaal betaal ik ongeveer het dubbele voor een enkele reis, als ik met Tunisair vlieg.
Sterke punten
-voordelig
-vlucht was zonder vertraging
-vriendelijk personeel
-goede bediening
Zwakke punten
-geen nadelen kunnen ontdekken
9 uur vertraging
27 maart 2013 vertrokken we om 14.15 uur naar Noord Cyprus met een tussenlanding in Turkije. Ging allemaal goed. Beetje weinig beenruimte maar we verwachten geen luxe voor de goedkope prijs.
Terug was een ramp! We zouden om 22.30 uur vertrekken van luchthaven Ecran. Dat werd 24.00 uur, kan gebeuren toch?
Om 11 uur waren we op de luchthaven, maar al wat er kwam, geen vliegtuig.
Om ongeveer 1.00 's nachts kreeg iedereen een broodje met een blikje frisdrank. Er zou vertraging zijn vanwege de mist. Vanaf dat moment werden er geen mededelingen meer gedaan. Niemand was te bereiken. Iedereen, ook mensen met kinderen zat maar te wachten in die fel verlichte ruimte op de luchthaven. Sommigen, waaronder ik, probeerden wat te slapen.op de veel te kleine bankjes wat natuurlijk voor geen meter lukte. Pas in de morgen zagen we op het bord (niemand vertelde ons wat) dat het vliegtuig om 9.00 uur zou vertekken. (9 uur vertraging dus!!!) Wel weer een broodje met een pakje jusorange ontvangen als ontbijt.
Vanaf het moment van vertrek uit het hotel tot thuiskomst hebben we 17 uur over de reis gedaan!!! In het vliegtuig mompelde de piloot iets over vertraging door mist maar niemand die sorry zei of zijn/haar excuus aanbood. Het spijt me, maar ik geloof geen woord van dat mist verhaal en zal iedereen afraden te vliegen met deze maatschappij.
Ik vind het echt
Sterke punten
Stuwardessen waren vriendelijk
Zwakke punten
informatievoorziening