SunExpress

SunExpress: De Zonsondergang van Comfort en Toegankelijkheid

SunExpress, opgericht in 1989 en met zijn hoofdkantoor gevestigd in het zonnige Antalya, Turkije, is een luchtvaartmaatschappij die al meer dan drie decennia passagiers veilig en comfortabel naar tal van bestemmingen in Europa vervoert. Met Luchthaven Antalya als thuisbasis, biedt SunExpress een uitgebreide reeks diensten en vluchtaanbiedingen die hun passagiers de mogelijkheid geven om een reis te plannen die aan hun behoeften en budget voldoet.

Een Breed Scala aan Diensten voor Elke Reiziger

Wat SunExpress uniek maakt, is hun toewijding aan klantvriendelijkheid en de verscheidenheid aan diensten die zij aanbieden. Het boeken van een vlucht kan eenvoudig en snel worden gedaan via de gebruiksvriendelijke boekingsinterface van SunExpress, waar klanten ook aantrekkelijke 'Sunny Offers' kunnen vinden die passen bij verschillende reisplannen en budgetten.

SunExpress begrijpt dat elke reiziger unieke behoeften heeft. Daarom bieden ze een scala aan extra diensten en upgrade-opties aan, zoals stoelreservering, extra bagage, en zelfs een gratis middenstoel voor meer comfort. Voor degenen die een luxe ervaring verkiezen, zijn er opties zoals lounge toegang en VIP-services beschikbaar. Klanten kunnen ook kiezen voor het 'SunPriority Package', waarmee ze prioriteit krijgen tijdens het inchecken, boarden en bij het ophalen van bagage.

Inspiratie voor Jouw Volgende Reis

Of je nu droomt van de turquoise kusten van de Turkse Rivièra of de historische charme van Izmir, SunExpress biedt talrijke inspiraties voor reisbestemmingen. De luchtvaartmaatschappij voorziet reizigers van uitgebreide informatie over populaire regio's zoals de Turkse Aegeïsche kust en biedt handige reisgidsen voor landen en steden binnen hun netwerk. Hiermee kunnen reizigers beter geïnformeerde keuzes maken over hun volgende vakantiebestemming.

Flexibiliteit en Voorzieningen aan Boord

Reizen met kinderen of tijdens de zwangerschap kan een uitdaging zijn, maar SunExpress biedt uitgebreide informatie en ondersteuning voor passagiers die speciale reisbehoeften hebben. Voor kinderen is er een scala aan diensten om hun reis aangenamer te maken, en voor aanstaande moeders zijn er richtlijnen en advies beschikbaar om ervoor te zorgen dat hun vlucht zo comfortabel mogelijk is.

Het 'SunCafe Menu Card' op de vluchten van SunExpress biedt een verscheidenheid aan verfrissende drankjes en smakelijke maaltijden om de reis plezieriger te maken. Met de mogelijkheid om vooraf maaltijden te bestellen, kunnen passagiers ervoor zorgen dat hun favoriete gerechten aan boord beschikbaar zijn.

Bagage en Veiligheid: Zorgeloos Reizen

Het meenemen van bagage is altijd een belangrijk aspect bij het reizen, en SunExpress biedt uitgebreide informatie over hun bagagebeleid, inclusief handbagage, reisbagage, en opties voor speciaal bagagevervoer, zoals sportuitrusting of muziekinstrumenten. Bovendien zijn er richtlijnen voor het vervoeren van dieren en gevaarlijke goederen, waardoor de veiligheid en het gemak van alle passagiers gegarandeerd worden.

SunExpress streeft ernaar het risico van verloren of beschadigde bagage te minimaliseren en biedt duidelijke richtlijnen voor wat te doen in het geval dat zulke problemen zich voordoen. Dit geeft passagiers de gemoedsrust dat hun bezittingen in veilige handen zijn.

Conclusie: Waarom Kiezen voor SunExpress?

SunExpress biedt een uitgebreide reeks diensten en reisopties die passen bij de behoeften van een breed scala aan reizigers. Van voordelige vluchten met basisdiensten tot een meer premium ervaring met extra's zoals VIP-services en lounge toegang, SunExpress zorgt ervoor dat elke passagier een comfortabele en probleemloze vlucht kan ervaren.

Met hun focus op klanttevredenheid, toegankelijke informatie over reisbestemmingen en een flexibele benadering van boekingsopties, is SunExpress een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en klantgerichte luchtvaartmaatschappij voor hun volgende reis naar Europa en daarbuiten.


SunExpress Video


SunExpress Reviews

    De te lange wachttijd in de sp

    Meer dan 3 u vertraging waar door we heel laat toekwamen ,en met een kind in Brussel in de slurf moeten staan 3/4 u(waardoor er vele mensen onwel werden en nadien er terug uit en
    flesjes water over de kinderen werd gegoten voor de hitte ( nog nooit meegemaakt ),zelf werden we niet ingelicht
    Na terug weg mijn valies volledig kapot zelfs de wieltjes eraf ( ´oh goed voor schroothoop zelfs maar 2 j oud ( hopelijk hier een vergoeding voor

    Sterke punten
    Valies met 20kg in de prijs inbegrepen

    Zwakke punten
    Nooit op tijd
    En valiezen worden hardhandig gesmeten zodat ze stuk vliegen

    Zeer slechte organisatie

    Wat een zeer slechte organisatie.
    Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
    Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Zeer slechte organisatie

    Wat een zeer slechte organisatie.
    Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
    Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alkes is slecht

    Zeer slechte organisatie

    Wat een zeer slechte organisatie.
    Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
    Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!

    Nu al vanaf het boek moment el

    Nu minimaal 5 weken lang loopt mijn man te mopperen over de slechte website, bereikbaarheid, slechte app, het niet kunnen bekijken van onze gegevens enz enz. Via Turkish Airlines zijn wij naar Turkije gevlogen, super crew, super site, alles prima. Wij houden nu onze adem in of alles wel goed gaat morgen met onze terug vlucht via sunexpress. Voor ons noooooit meer Sunexpress. ( Wij zijn ervaren reizigers, die altijd via het internet voor onze reis alles regelen)

    Sterke punten
    Nog niet ontdekt, dus kom maar op.

    Zwakke punten
    Ict zaken.

    Service 0

    We vlogen via dusseldorf naar antalya.
    Onze reis had 2.5 uur vertraging. Ik had hiervoor een case aangemaakt. Maat ze streven ernaar om niet meer dan 3u vertraging te hebben. Dus heb ik geen compensatie ontvangen.
    We kwamen in antalya aan en ze hadden "vergeten" om AL de bagage, van het VOLLEDIGE vliegtuig in te tasten. Geen bagage dus tot de volgende dag om 11u.
    Terug thuis, hiervoor een case aangemaakt. Met bagagetags paspoorten, reiddocumenten ...en uiteindelijk na weken de melding gekregen dat we toch de koffers ontvangen hadden.
    Hey boeit hun dus niet dat we medicatie, vezorgingdproducten, kleding, bikini, slippers moesten kopen.
    Een echte onder-het-niveau-firma!!!!

    Sterke punten
    Geen!!!

    Zwakke punten
    Service

    Oplichters

    Ik heb 3 dagen geleden een ticket gekocht op de officiële website van Sunexpress.
    Ik werd omgeleid naar IDeal betaling en heb netjes betaald. Ik kreeg direct een ordernummer op mijn scherm, daar heb ik ook gelijk een foto van gemaakt.
    Echter na een dag wachten kreeg ik geen enkel terugkoppeling of bevestiging. Hierop heb ik gebeld met sunexpress daar bleek ik geen reservering te hebben gemaakt.
    Ik ging vervolgens op mijn rekening kijken en zag dat de bank naam een afwijkend naam had en een Belgisch rekeningnummer.
    Ik ging het nummer op internet zoeken en dit bleek een actieve oplichter te zijn met meerdere zaken op zijn naam.
    Ik probeer nu te achterhalen bij Sunexpress of het rekening nummer tot hun behoort echter krijg ik al 3
    Dagen geen gedegen antwoord danwel uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zij stellen voor om een nieuwe ticket te kopen en volgens hen binnen 14 dagen mijn geld te zullen terugboeken. Hoe dan??? Is SunExpress zelf de oplichter. Ik zou over 5 dagen vertrekken en zij denken dat ik ze vertrouw om nog eens hetzelfde fout te maken. Mooi niet!!!!
    Sunexpress zorg dat je een waterdichte website heb zodat je klanten dit soort dingen niet meer overkomt.
    Onprofessioneel wat mij betreft voor mij nooit meer Sunexpress in ieder geval!
    Ze verdienen zelfs geen een ster!

    Sterke punten
    Ze zijn sterk in oplichten en herhalen van dezelfde woorden

    Zwakke punten
    Totaal zwakke bedrijf

    Oplichters

    Even een verduidelijking over de firma sunexpress: geloof hen nooit aan de telefoon. Voor onze reis was er een negatief reisadvies door ons land. We nemen voor vertrek contact op met sunexpress welke ons telefonisch kan meedelen dat dit geen probleem is. We krijgen een voucher welke zal geldig voor een heel jaar, ze vragen ons een mail te sturen met onze IK’s en de tickets. Hetgeen wij VOOR de vlucht doen. Enkele vele telefoons later (met telkens de belofte dat we een voucher zouden krijgen, er werd ons ook de belofte gedaan dat we probleems zouden kunnen omboeken) krijgen we plots verleden week te horen dat ze niets kunnen doen. Het enige dat we kunnen doen is een klacht indienen, ze zullen ons zeker contacteren. Nadat we zelf dagelijks bellen krijgen wij nog steeds geen telefoon van hun diensten, hoewel ze ons steeds gaan terugbellen. Hoewel ze de gespreken opnemen, Kunnen ze blijkbaar niets terugvinden?? Sedert enige tijd nemen we steeds zelf de gesprekken op.. hopelijk vinden ze nu de tijd om contact op te nemen en hun beloftes na te komen!! Een goeie raad neem steeds zelf de gesprekken op en geloof hun nooit op hun woord!!! Mijn gegevens moet ik niet achterlaten deze zitten al veelvuldig in hun bestanden !!!
    - [ ]

    Sterke punten
    Afwimpelen

    Very sad

    Sunexpress has no understanding at all about the corona. It is now July 20 and on August 11 we would fly to Antalya with 6 people, but it is still code orange and that will remain for the time being, when you return home you will have to quarantine for 3 weeks, and travel with a self-employed person who does not have 2 can be quarantined for weeks, and they say you should look at the terms and conditions, in other words, there is no corona for Turkey, do not give a voucher for next year, just find out for yourself, Sunexpress thinks about the customers, totally no understanding.

    Sterke punten
    No points

    Zwakke punten
    Not custumer friendly

    No baggage for 7 days!

    Thursday 25 July we flew with SunExpress XQ 959 from Dusseldorf to Izmir. Athe plane had forgotten all the luggage. At Zimir Airport we had to fill out a form at the lost and found counter, we told us that the suitcases would be brought to our hotel the next day (Fri. 26 Jui 2019), not so. What followed was a week full of stress and a lot of telefooontjes to L&F, airport Dusseldorf/Izmir, insurance, sunexpress etc. but no one could tell us where our suitcases were. This has finally lasted until Wednesday evening 31st July 18.00, that we had our suitcases back, the next morning at 8.00 We were picked up from our hotel due to end of holiday. This 8 days summer holiday with our family with 3 children was a hell, and we demand our money back. We worked hard all year for this holiday and this was not a holiday but a catastrophe, what you should do without stuff and then with 3 children from 7 to 16 years.
    We want our trip reimbursed and the costs incurred.

    Sterke punten
    NO

    Zwakke punten
    All

    uitstekend

    wij vliegen regelmatig met Sun Express. Altijd op tijd met vertrek en aankomst.
    keurige vliegtuigen. Super !

    Sterke punten
    stiptheid

    Zwakke punten
    beenruimte

Bezoek SunExpress

Schrijf een review