Reviews van deze auteur (0)

Totale knoei maatschappij

Review over China Southern

Een verschrikkelijke maatschappij die alle rechten van klanten volkomen negeert. Een vertraging van 14 uur gehad in die ijskoude uitgestorven vluchthaven hal van Guanzhou of hoe dat gat ook mag heten. Vluchtschema spontaan veranderd ter plekke in plaats van wat ik geboekt had, BangkoK- 2.5 uur overstap tijd Guanzhou en dan Schiphol, werd nu via Londen en 14 uur later!! Verder volkomen aan ons lot overgelaten met 3 andere Nederlanders, daar in de steenkoude luchthaven de hele nacht in een temperatuur van 10 graden en niets te eten gehad terwijl we allen van Thailand terug kwamen.

Eindelijk na 16 uur later in Amsterdam aangekomen blijkt mijn koffer er niet te zijn. Hotel moeten nemen want toen ik klaar was met rapport van mijn vermiste koffer was de laatste trein naar Vlissingen vertrokken. Volgende dag wordik gebeld , koffer terug, zag al direct dat de spanband miste die ik ter herkenning had gebruikt, koffer was twee weken oud en zag dat aan de ritsluiting mijn hangslot was doorgezaagd. Toen ik de koffer opende lag alles overhoop dar en de spanband lag erbij. Ik heb 20 e-mails gestuurd om een klacht in te dienen en uiteraard een schadevergoeding.
Wordt niet op geantwoord, telefoon nummers zijn allemaal voorzien van een standaard bericht , stuur e-mail
Ik heb volgende week een gesprek van iemand met klm groundservices over hoe ze te dwingen om mij te woord te staan. In 40 jaar vliegen nooit zoiets onbeschofts meegemaakt!
Voor iedereen die naar Azie wil, NOOIT bij boeken!!
En trap niet in de goedkope prijs want met dit soort mensen is de kans van duurkoop heel groot. het regent klachten over de maatschappij en het komt allemaal op het zelfde neer, altijd urenlange vertragingen en dit volk heeft totaal geen medeleven of service.Een grote asociale maatschappij!
Naar mijn mening moet deze maatschappij verboden worden om hier in Amsterdam te opereren!
NOOIT MEE VLIEGEN!!!!!

Sterke punten
Geen

Zwakke punten
Volledig gebrek aan klanten service.
Spontane vlucht veranderingen.
Spreken geen woord Engels
Doen maar wat, altijd super vertragingen, verloren of beschadigde en onwettige toegang tot koffer door slot door vernieling te verwijderen en totale puinhoop na doorzoeking achter te laten!

reacties:

Review: nog nooit gevlogen en nu al ongelofelijk slechte ervaring!

Dat was 13 jaar geleden maar er is niets veranderd met wat jij schrijft.
Een verschrikkelijke maatschappij die alle rechten van klanten volkomen negeerd.Een vertraging van 12 uur gehad in die ijskoude uitgestorven vluchthaven hal.Reis veranderd niet van dat ik wil de naam niet eens meer uitspreken. Totalll niet om ons, ik reisde alleen maar er waren 3 andere Nederlanders, volkomen aan ons lot overgelaten daar in de steenkou terwijl we allen van Thailand terug kwamen.
Eindelijk na 14 uur later in Amsterdam aangekomen blijkt mijn koffer er niet te zijn.Hotel moeten nemen want toen ik klaar was met rapport van mijn vermiste koffer was de laatste trein naar Vlissingen vertrokken. Volgende dag gebelod , koffer terug, zag al direct dat spanband miste die ik ter herkenning had gebruikt, koffer was twee weken oud en zag dat aan de ritsluiting mijn hangslot was doorgezaagd. Toen ik de koffer opende lag alles overhoop dar en de spanband lag erbij. Ik heb 20 e-mails gestuurd om een klacht in te dienen en uiteraard een schadevergoeding.
Wordt niet op geantwoord, telefoon nummers zijn allemaal voorzien van een standaard bericht , stuur e-mail
Ik heb volgende week een gesprek van iemand met klm groundservices over hoe ze te dwingen om mij te woord te staan. In 40 jaar vliegen nooit zoiets onbeschofts meegemaakt!
Voor iedereen die naar Azie wil, NOOIT bij boeken!!
En trap niet in de goedkope prijs want met dit soort mensen is de kans van duurkoop heel groot. het regent klachten over de maatschappij en het komt allemaal op het zelfde neer, altijd urenlange vertragingen en dit volk heeft totaal geen medeleven of service.Een grote asociale maatschappij!
NOOIT MEE VLIEGEN!!!!!