Beste lezers, graag wil ik u allen informeren als een bewust consument over TUIfly. NOOIT heb ik een slechtere service ontvangen dan van deze onprofessionele organisatie. Ik had een ticket voor een vlucht van Zaventem naar Banjul Gambia op 17 april 2020. Ik ontving al enkele mails van Tuifly over de maatregelen Covid 19. Dat is heel logisch natuurlijk. MAAR: in hun mails beloofde ze me compensatie en ook de belofte dat ze contact zouden opnemen over deze geannuleerde vlucht. Dit bleek dus een puur FAKE verhaal. NOOIT was er enig contact noch compensatie, noch voucher. Ik heb tweemaal klacht ingediend tegen dit soort wanpraktijken van Tuifly. ER was GEEN enkele reactie van Tuifly. Ik heb hen tweemaal telefonisch gecontacteerd. De eerste maal was dat met een vriendelijke begrijpende man. De Tweede maal was dat met een dame die heel onvriendelijk was.Ze hield ervan om te spotten met een gedupeerde klant. Van professionele service gesproken!! Ondanks meermaalse belofte om compensatie kwam er NIKS! Toevallig had ik ook een reis geboekt voor de komende maanden via Corendon. Zonder enig initiatief van mij werd ik de voorbije weken gecontacteerd door Corendon. Ik kreeg onmiddellijk een compensatie aangeboden. Dit getuigt van ECHT professionalisme. Daar kan Tuifly nog heel VEEL van leren. Bovendien is dit niet mijn eerst zeer slechte ervaring met TUI. 3 jaar geleden vloog ik via Tui naar Gambia. De vlucht had 5 uur vertraging. Ik heb hen daarover gecontacteerd en ze stuurde me 300 euro compensatie. Achteraf bleek dit niet WETTELIJK. Voor langeafstandsvluchten met zoveel vertraging moet je volgens Europese regulering 600 euro's ontvangen. Tui heeft me dus bedrogen.Ze volgen de wetgeving niet. TUI is een malafide organisatie. Vertrouw NOOIT in TUI.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles omtrent hun service