We hadden een overstap, geen informatie over vlucht vervroeging. Wij kwamen bij de verkeerde gate en kwamen daar toen pas achter, met een zwangere vrouw naar de andere kant van het vliegveld. Gate sluit in 20 minuten, 3 minuten te laat, sta je daar zonder engels sprekend personeel.
Zoeken naar een info balie van earoflot, andere kant van het vliegveld. Dan blijkt dat je binnen 24 uur weg moet zijn, dat klinkt erg gast vrij. Geen vervangende vlucht, toen hebben we zelf online iets geboekt. Bagage moet je zelf bij informatie balie 4, of toch 3 of ga dan toch maar naar 2 inboeken. Als er niemand is moet je gewoon lekker wachten totdat er iemand aan komt sloffen die ook geen engels kan.
Na een hoop gezeik kom je na je vlucht van Moskou naar Shanghai er dan achter dat de terug vlucht gecanceld is door de maatschappij en niet vrijgegeven kan worden, ook al zeggen ze dat het wel zou moeten kunnen bij CheapTickets. Last minute hebben we nog even een derde vlucht afgetikt om het af te maken.
Hoop stress, slechte informatie en je wordt van het kast je naar de muur gestuurd zonder dat mensen bij earoflot weten wat een kastje nou eigenlijk is.
Wat een waardeloze maatschappij, te triest voor woorden, 1 ster is net te veel