Wij een echtpaar van in de 70 zijn naar Curacao gevlogen in de luxe klasse.
Heen 1 uur vertraging echter we kwamen op tijd op Curacao aan.
Ik ben een persoon die niet kan eten en gebruik maak van drink voeding, Mijn vrouw kreeg voldoende en in kon het ruiken. Echter de purser vroeg mij of ik nog iets nodig had. Ik vroeg hem om boullion, ja dat was er niet maar: hij ging naar zijn persoonlijke tas toe en haalde daar een opkikkertje uit en bracht dat mij. Klasse.
Op de terugweg wederom 1 uur vertraging echter weer op tijd op Schiphol.
Na een maand op de terugweg kwam dezelfde purser mij weer boullion brengen wederom een opkikker.
Hier blijkt uit dat alle negatieve reacties over TUIFLY ook wel eens overdreven worden.
Sterke punten
Service en de prijs
Zwakke punten
Ik had assistentie gevraagd goed geregeld echter als de vertrek gate verandert is er niemand die mijn rolstoel duwt.
De voetensteun in de luxe klasse kan maar op 1 stand en dat is te laag.