Sunexpress has no understanding at all about the corona. It is now July 20 and on August 11 we would fly to Antalya with 6 people, but it is still code orange and that will remain for the time being, when you return home you will have to quarantine for 3 weeks, and travel with a self-employed person who does not have 2 can be quarantined for weeks, and they say you should look at the terms and conditions, in other words, there is no corona for Turkey, do not give a voucher for next year, just find out for yourself, Sunexpress thinks about the customers, totally no understanding.
Sterke punten
No points
Zwakke punten
Not custumer friendly
In sept. j.l. met een boeiing 777 van Antalya naar Eindhoven gevlogen. De stoelleuningen van de stoel aan het gangpad zitten vast, zodat alle 3 de passagiers over de stoelleuning moeten stappen, is erg lastig, vooral omdat de ruimte van de leuning van de stoel voor je erg klein is. Ook de stoelleuning zit vast op alle stoelen, dus niet meer naar achteren zetten. En er wordt omgeroepen, het is verboden om zelfmeegenomen eten in het vliegtuig op te eten. Het wordt er niet beter op, mijn advies is, zorg dat de klanten tevreden zijn met de vlucht, dat levert geen irritatie op, en dan komen de klanten waarschijnlijk eerder terug met een Tuifly boeking.
Sterke punten
Op dit moment weinig sterke punten.
Zwakke punten
Klantvriendelijkheid gaat achteruit.