Zouden vliegen om 17 uur van Weeze naar Alicante. Vliegtuig een uur te laat, waardoor we moesten wachten met opstijgen. Na een uur de melding dat we moesten wachten ivm slecht weer en nog een uur later de melding dat vlucht gecanceld was. We moesten wel nog ruim twee uur in het vliegtuig blijven zitten zonder eten of drinken. Konden we ook niet kopen. Daarna nog een uur aan de balie staan wachten om te horen dat we op vrijdag konden vliegen, de dag dat we weer thuis zouden komen. Dat was dus geen optie. Mogelijkheden vanaf 6 vliegvelden laten checken, maar geen enkele optie om een dag later te vliegen. Wel daar toegezegd dat we een claim in konden dienen en ons geld terug zouden vijgen. Thuis aangekomen dit gedaan, deze is afgewezen ivm overmacht: slecht weer. Ja lekker makkelijk! Als het vliegtuig op tijd geweest was waren we zonder problemen vertrokken. Er is zelfs nog een vliegtuig om 17:25 opgestegen naar middellands zee gebied. Dus het lag niet aan het weer, maar aan Ryanair die ons nu met 800 euro kosten laat zitten!
Sterke punten
niet gevonden
Zwakke punten
geen service
liegen over reden annulering
niet te bereiken met klachten
klant laten zitten met kosten