Wij vlogen met 10 man met TUI naar Mallorca en kregen in de bus naar het hotel twee enveloppen met reclame-shit. Dat was alles! We hebben "Anneke" slechts virtueel ervaren zelfs het receptiepersoneel kende haar niet. Toch durft TUI staande te houden dat er een goede samenwerking is met "Anneke" en dat deze receptiemedewerk(st)ers de map actueel houden. Pertinente onwaarheid! Niemand kon ons in contact brengen met "Anneke", we mochten zelf uitzoeken hoe laat de bus ons weer zou ophalen. Zelfs de in de map beschreven contacten o.a. sms, [email protected], [email protected], en het 06-nummer reageerden niet. Ook het bezochte TUI-center was volgens de omringende winkels nooit open. Op deze zaken heb ik een klacht ingediend.
Wat heb ik bereikt? Nulkommanul! TUI-medewerkster Dajenne komt niet verder dan een eindeloze ontkenning hoezeer 10 klanten + 4 receptiemedewerk(st)ers ook gedegen de waarheid weergeven.
TUI blijkt slecht zéér bedreven in het s
Sterke punten
Uiterst bedreven in het weergeven van onwaarheid.
Zwakke punten
Het maar niet willen toegeven.