Reviews van deze auteur (10920)

AER LINGUS SUCKS! Terrible customer service

Review over Aer Lingus

Wat een slechte customer service. Ik hoor niks van Aer Lingus over mijn koffer die nu al 14 dagen kwijt is. Ik raad iedereen af om hier nooit te boeken. Lakse honden zijn het!!!

Hi,

I gues you are very busy because I already sent 2 emails to this mail address besides of that the KLM arrival services (in Amsterdam) tried to reach you several times about my missing baggage. They advised me to send an email to this mail address of Aer Lingus so you will search for my missing baggage. I don't know what kind of customer service this is but please know that it frustrates me a lot I didn't hear anything from you and that I want to know where my baggage is? Or at least that I know you are trying to search for it.

Below my mail which I already sent:
I was joining Aer Lingus on Friday 31/07/15, my flight was at: 5:55 (flghtnmbr: EL602) from Dublin to Amsterdam. I only had a cabin proof baggage with me which I took into the airplane. Unfortunately there was no space left to drop my baggage above the seats so the Stuart told me to drop it by the cockpit and she told me she will take care of it and I could pick it up in Amsterdam at the baggage belt. They didn't told me to pick my passport out of the suitcase, so it is still in the baggage. When i arrived at Amsterdam my baggage was not at the baggage belt, I went to the KLM Arrival Services and the created a report. REFnr: AMSEI22177. They tried to contact Aer Lingus but without success so far. Could you please search for my baggage and bring it to Amsterdam? Please contact me and the KLM arrival services if you found the baggage.

Attached the Baggage Tracing Questionaire

Looking forward hearing from you.

Regards,
`-------------------------------------------------

Mail naar Aerlingus vanuit Amsterdam.. Hier kreeg ik mijn eerste respons, en weer leuk doorverbonden worden naar de baggage tracing mail address waar ik nog steeds geen reactie heb gehad!!!

​Hoi Joost,

Je bent de eerste die vanuit Aer Lingus reageert, bedankt hiervoor!

Ik heb twee keer een mail verstuurd naar [email protected], echter ik krijg hier geen reactie op. Daarnaast heeft de KLM arival service (waar ik mijn rapport op heb gesteld omdat ik mijn baggage mis) ook 4 keer contact proberen te leggen met Aer Lingus. Ik heb zelf vier keer gebeld naar KLM arrival service om te vragen of ze al meer weten over mijn koffer. Gisteren voor het laasts gebeld en ze adviseerden mij om mijn verhaal bij jullie neer te leggen, dus bij Aer Lingus. En nu word ik doorverwezen naar hetzelfde emailadress. Verplaats u is in mijn schoenen. Ik ben door onoplettendheid/ een fout van Aer Lingus mijn koffer kwijtgeraakt en nu wordt er met mij omgegaan alsof het mijn probleem en verantwoordelijkheid is?! Aangezien jullie het Nederlandse hoofdkantoor zijn van Aer Lingus verwacht ik op zijn minst dat jullie contact opnemen en achter mijn verloren/vertraagde koffer gaan.

Het is makkelijker om bestaande klanten te onderhouden dan nieuwe klanten te winnen.

In afwachting op uw bericht.


-----------------------------------------------------
Ander mailtje:

Sterke punten
NONE!

reacties: