Mijn dochter had bij Air Europa tickets gekocht voor haarzelf, haar dochter van 5 en haar zoontje van 6 mnd om naar Uruguay te gaan vanaf Madrid.
Op de boekingsite konden we nergens iets terugvinden om een wiegje te reserveren voor mijn kleinzoon tijdens de lange reis van 13 uur!
We hadden wel voor de zekerheid 2 stoelen gereserveerd in een rij van 2.
Bij het inchecken vroeg ik dus of zij een wiegje kon krijgen voor mijn kleinzoon en dat was geen probleem. De grondstewardess had het ter plekke gereserveerd. En ik checkte nogmaals bij deze stewardess of het vast stond. En dat bevestigde zij.
Het is dus heel anders gegaan:
Toen mijn dochter in Madrid eindelijk aan boord kon richting Uruguay kon ze geen wiegje krijgen aangezien de plek waar een wiegje geplaatst wordt een gezin zat met kinderen waarvan de jongste 2 jaar was! Die krijgen een eigen stoel!!!
Die mensen wilden daar niet weg omdat zij beweerden ervoor betaald te hebben? En ik vraag me af waar en hoe zij dat dan gedaan hebben? Want wij konden het nergens vinden op de site.
Vervolgens waren ook nog eens de stoelen die wij voor de zekerheid hadden gereserveerd al vergeven aan andere mensen en is mijn dochter in het midden van een rij van 4 met haar dochter gezet!
Zij heeft geen oog dicht gedaan en was kapot toen ze aankwam.
Bleek ook nog dat ze haar koffer hadden gemold!
Het valt mij zo ontzettend tegen van een spaanse maatschappij waarvan men denkt dat ze zeer kindvriendelijk zijn om dit te laten gebeuren en ze waren ook niet echt vriendelijk en behulpzaam.
Dus bij deze: Air Europa, ik wil je hartelijk bedanken dat je ervoor gezorgd hebt dat mijn dochter en kleinkinderen een hele fijne vliegreis van 13 uur hebben beleeft! En ik zal jullie ten allen tijden aanbevelen.
Air Europa, jullie snappen sarcasme toch wel?
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES