We weren dat Onur air een budget charter maatschappij is en door het prijsvechten niet de hoogste prijs rekend maar als je toch iets meer wilt en daarvoor betaald dan ga je ervan uit dat je dat ook geleverd krijgt. Stoelreservering is voor mij en mijn vriendin noodzakelijk daar onze lengte en bijkomende claustofobie. Het is ons dan ook deze ker weer overkomen dat de stoelreservering wederom verloren is gegaan op de terugreis vanuit Dalaman.
Dit betekend dus dat deze stoelen dubbel betaald zijn. Onur air maakt namelijk wel reclame over de extra mogelijkheden . Zelf op de incheckbalie staat dit volop aangegeven.
Klagen heeft naar mijn inzien geen enkele zin . Een telefoonnummer in Turkije. Dan weet ik al genoeg . Het is dat ik beter weet over hoe de Turkse bevolking zich zeer gastvrij gedraagt maar luchtvaartmaatschappijen en personeel op vliegvelden maken kennelijk geen deel uit van deze cultuur.
Fluiten naar je centen dus ook voor mij geld dat als het even kan, GEEN ONUR AIR.
Sterke punten
Prijs
Zwakke punten
Slecht Engels sprekend personeel.
Slechte service.
Stoelreservering een grote aanfluiting.
Slechte klachten afhandeling.
Hoge prijzen aan boord.
Slechte kwaliteit eten.
Veiligheid.
Etc. Etc.