HOPELOZE CARRIER. WEGENS MIJN LENGTE PAS IK NIET TUSSEN DE GEWONE SEATS. VERMITS IK PAS 2 WEKEN VOOR VERTREK DE EXITSEATS KON BOEKEN WAREN ZE AL NIET MEER TE BOEKEN VANAF HET MOMENT DAT JE ZE ZOGEZEGD KON BOEKEN !!! CREW HEEFT NIKS ONDERNOMEN NIETTENSTAANDE ZE DIT BELOOFD HADDEN. MIJN VLUCHT VAN TFS NAAR CRL WAS EEN ECHTE HEL MET DE 737-700.
VAN HET ECONOMYCLASS-SYNDROOM HEBBEN ZE BLIJKBAAR NOG NOOIT GEHOORD BIJ JETAIRLFLY. BAGAGEKOSTEN HEBBEN ZE ONMIDDELLIJK VERHOOGD MAAR EXITSEATS KAN JE NOG STEEDS NIET BOEKEN ALS JE EEN TICKET KOOPT. BIJ RYANAIR KAN JE ZELFS ONMIDDELLIJK DE EXITSEAT AANKOPEN → LAAT DEZE CARRIER GEWOON LINKS LIGGEN. SERVICE = DIKKE ZERO OOOOOOOOO
Sterke punten
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Zwakke punten
jetairfly in zijn geheel = customerservice niks waard