vlucht geweigerd omdat er initiaal ipv volledige voornaam op het e-ticket stond,
ook tegen de extra kosten kon`t niet meer gewijzigd worden. idem mijn retourvlucht (5 dagen later) kon ik niet meer wijzigen/annuleren. geprobeerd via callcenter en klacht ingediend via site. zonder resultaat. ze moeten duidelijker zijn op de site. er is niet gevraagd om volledige voornaam in te vullen maar volledige naam. ik ben zeker niet de enige die "volledige naam" anders had geïnterpreteerd. ben benieuwd of ik via andere instanties iets kan bereiken?
voorwaarden (ook algemene), als ik zo lees, zijn meer iets voor derde landen, mag zo iets uberhoupt in Nederland? kortom: geen duidelijkheid. volgens algemene voorwaarden had ik mijn naam nog kunnen corrigeren maar mij is alleen een ticket aangeboden van meer dan 500 (heen vlucht naa Riga voor 2 personen zonder bagage, ter vergelijking het was 125).
Zwakke punten
eigenlijk alles, nou ja, on-line alles regelen vond ik wel+ punt