Vertrek 5 mei 2013 3 uur vertraging,dat kan voorkomen.
Terug reis 12 mei Vluchtnr./ CAI 709 vertrek 13.00u.
Zou om 9.00 uur worden opgehaald door de bus.
S'morgens om 8.45 u. nog gekeken voor wijzigingen,was nog ongewijzigd.
Om 9.30 u. nog geen bus,wij bellen met de lokale agent:O sorry er was vetraging zei de lulhannes.
we zouden worden opgehaald om 13.30 u. niet dus dat werd 15.30 u.
Een half uur telaat kwam de bus om ons naar Gazipasa te brengen,na 35 minuten draaide de bus weer om terug naar het hotel.
Op vragen die directie geen geld opleveren,is het antwoordt steen vast I don't know. ondertussen werd het uit gesteld naar 18.00 u.(nog steeds niks geen informatie) Weer veel telaat werden we dan eindelijk opgehaald voor vertrek
naar het vliegveld.Ook deze gids wist niets te vertellen alleen dat we zeker om 22.00 u. vliegen. Weer gelogen,want een telefoontje naar thuis;op teletext wisten ze wel hoe laat het toestel zou vertrekken nl.23.45 u.
Hoewel wij de dag voor de deur van het hotel hebben doorgebracht,zaten er 27 mensen met kleine kinderen al s'morgen op het vliegveld zonder enige informatie het enige wat er met veel pijn werd gegeven aan deze mensen:1 blikje frisdrank en 1 broodje als compensatie voor 14 uur vertraging.
Onze ploeg kreeg 1 flesje water,wel voor 3 euro.
Sterke punten
regelmatig vertragingen door mankementen,volgens mij veroorzaakt door vliegen met ouwe troep
Zwakke punten
Totaal geen beetje info,wat voor mij overkomt als minachting naar de klanten