Ik heb vorig jaar een ticket gekocht om met Finnair naar Bangkok te vliegen. Vanuit Thailand wil ik met openbaar vervoer , local bus, naar Laos en Cambodja. Toen ik op 17 maart op Schiphol wilde men mij niet mee laten vliegen omdat mijn ticket 40 dagen geldig was en ik Bangkok alleen een visa kan krijgen van 30 dagen.
Meer dan voldoende voor mij omdat ik reeds op 21 maart doorreis.
Ik MOEST aantonen dat ik verder ging d.m.v. een vliegticket of een treinticket. Er is gen trein naar Cambodja en Laos, alleen tot de grens, maar ik ga met de bus. Hotel vouchers waren niet goed genoeg, geen bewijs. extra kosten 490 euro , en mijn vakantie met 9 dagen ingekort. Alsof dit het enige is is mijn retourvlucht nu gepland op 17 maart en mijn visa geldig tot 16 april. Wat is dit voor een maatschappij die zijn eigen administratie niet eens op orde heeft.
Ik wil mijn geld terug en gederfde vakantie dagen.
Mocht je dus naar Bangkok vliegen , vlieg als je langert dan een maand gaat NOOIT met deze maatschappij, andere maatschappijen zijn relatief goedkoper om dat je je bierttje ook gratis kunt krijgen . Bij Finnair alleen 2 drankjes gratis tijdens diner.