Zeker niet aan te bevelen! Ook zeer ontgoochelend dat Thomas Cook met een dergelijke goedkope/ondermaatse luchtvaartmaatschappij coöpereert (en dan toch een vrij dure prijs voor de reis vraagt).
Zowel de heen- als ook de terugvlucht had bijna 'n uur vertraging; bijzonders leuk als de vlucht sowieso al laat is, men met kleine kinderen reist en dan ook nog geen informatie/uitleg krijgt. Zeer oude toestel, extreem weinig plek om te zitten en ook alles behalve proper. Geen entertainment (nog TV nog radio) en ook geen informatie over de vlucht/route. Op de heenvlucht gewoon niet te verstaande communicatie; zowel qua taal als ook qua volume.
Bovendien was een van onze koffers niet mee. Dat alhoewel ons het personeel expliciet had verzekert (nadat ze ons naar de gate hadden geroepen om te laten bevestigen dat we inderdaad 3 koffers hadden afgegeven) dat alles in orde was. Onze koffer was natuurlijk niet mee. Na lange wachttijd aan de band (was dan al bijna 1 uur 's ochtends) naar de lost bagage claim waar men ons vertelde dat deze luchtvaartmaatschappij de koffers niet naar huis levert; ofwel zelf afhalen ofwel zelf betalen voor de levering naar huis. Onaanvaardbaar gebrek aan service!