Zou het nul sterren geven als het kon.
Hoewel de heenvlucht naar Florence prima was. Was de terugreis volstrekte chaos.
Na meer dan een uur in de rij te hebben gestaan voor het inchecken van onze bagage (slakkentempo echt), waren we eindelijk net op tijd bij de gate aangekomen.
Hier bleek het de vraag of we nog wel op mochten stijgen ivm sterke winden. Uiteindelijk mocht het toch wel (hoewel je op zo'n moment toch echt even overweegt of je dat wel daadwerkelijk wil), en waren we toch met (een deel!) van de passagiers opgestegen.
Eenmaal veilig geland op Schiphol bleek na meer dan een uur wachten dat onze bagage achter was gebleven. Niet alleen die van ons, maar de ruimbagage van de volledige vlucht!!!
Goed, kan gebeuren, een afweging, meer passagiers minder bagage, lichter vliegtuig, mensen die in ieder geval naar huis kunnen. Maar hier was niet over gecommuniceerd.
Op schiphol aangifte gedaan van de vertraagde bagage, werd ons verzekerd dat de meeste bagage binnen 48 uur afgeleverd werd. Ondertussen is het 3 weken geleden, hebben we 1 van de 2 stuks bagage terug mogen ontvangen, maar is de andere tas nog spoorloos. Al onze vragen om transparantie of uitleg vallen op dovemansoren.
Vueling is niet te bereiken, hun servicenummer werkt niet, de online chatbot werkt maar half, en geeft aan bij het indienen van een claim voor een schadevergoeding dat al onze bagage al afgeleverd is! Waar je vervolgens gewoon niet op in kan gaan.
Vreselijk slechte service van Vueling.
Ik ga werkelijk nooit meer met ze vliegen en zou het 0 sterren geven als het kon