vlucht 11juni 2013 van gazipasa naar brussel.bleken 18 passagiers uit verschillende gezinnen niet op passagierslijst te staan.uiteindelijk na 45 min opgelost. daarna nog eens 1.45u vertraging.ondertussen reeds 22u.begonnen ze aan de maaltijden.bleek dat wij eveneensniet op die lijst stonden.hier de nederlands sprekende steward over aangesproken die ons uiterst onvriendelijk antwoorde dat dit de schuld was van de touroperator.dus geen eten voor een 10tal personen.(zonder problemen maaltijd op heenvlucht!)bij ons zaten de maaltijden nogthansstandaard inbegrepen.dat ons zoontje van 5 en nog een ander kindje van die leeftijd al sedert 16u niets meer hadden gegeten trokken ze zich helemaal niet aan! enkele andere passagiers besloten dan maar hun maaltijd te delen. na 3 uur kwam een andere stewardess met een maaltijdlijst.wat bleek?mijn vrouw stond wel degelijk als enige toch vermeld!maar toch geen maaltijd ontvangen!
eerst werd nog gezegd dat er een tussenlanding zou zijn op ismir,plots werd omgeroepen dat die toch niet doorging. beenruimte... is er wel beenruimte???
uiteindelijk geland om 00.20u in brussel met een uitgehongerd kindje van 5!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
zeer onvriendelijk personneel
zeer kindonvriendelijk
geen beenruimte
Bezoek Tailwind Airlines Reviews over Tailwind Airlines