Geboekt via de SAS website. Daarnaast een upgrade geboekt via de SAS website en deze betaald. De upgrade werd bevestigd. Het inchecken via de SAS website bleek een drama. De site valt voortdurend uit en is zeer traag. Na enkele uren volhouden bleek dat SAS mij een andere stoel had toegewezen dan dat ik had gereserveerd en die eerder was bevestigd. Bij het steunpunt van SAS op Schiphol (Swissport) werd ik afgeblaft. Vervolgens naar SAS Denemarken gebeld. Daar deelde men mij mede dat SAS zich het recht voorbehoudt om bij het inchecken geen rekening te houden met de betaalde upgrade. Daaraan werd toegevoegd dat ik mijn geld ook niet terug zou krijgen volgens de regels van SAS. Een klacht indienen bij SAS is nauwelijks mogelijk omdat de website daar geen mogelijkheden toe biedt.
Sterke punten
Die zijn er niet
Zwakke punten
SAS is een moeilijke bereikbare en als het gaat om reserveringen, een onbetrouwbare maatschappij. Mijn advies is een andere maatschappij te boeken als je naar Denemarken, Zweden of Noorwegen gaat.
Bezoek SAS Scandinavian Airlines Reviews over SAS Scandinavian Airlines