Via Ebookers een pakketreis geboekt, met vlucht van IBERIA van Amsterdam - Londen - Las Vegas. Na drie vluchtschemawijzigingen wordt op 28 augustus 2013 de vlucht geschrapt. Bij gebrek aan alternatieven kon ik alleen om volledige restitutie vragen. Nu bijna 3 maanden later nog steeds geen geld teruggestort op mijn rekening. Daarnaast geeft IBERIA totaal niet thuis op communicatie van ondergetekende en Ebookers. Resultaat is een advocaat op deze zaak en een betwistingsprocedure bij Mastercard. Ik netjes betalen voor ik vertrek, meteen bij boeking en zij annuleren zonder uitleg, ik wachten op mijn eigen geld, waardoor ik niet kan herboeken en zij rente trekken van mijn centen. BELACHELIJK dat dit kan in Nederland!
Sterke punten
Mensen aan het lijntje houden!
Zwakke punten
Weinig gevoel voor klantvriendelijk werken. Daarnaast een onbereikbare helpdesk!
Bezoek Iberia Reviews over Iberia